Avatar billede ate1 Nybegynder
04. juni 2001 - 02:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

adsl/dsl???

ok..
jeg har entlig ikke noget problem..
men jeg har en sådan dsl forbindelse og hvis mit \"1meg-modem\" ikke er tilsluttet pc\'en får jeg ikke nogle forbindelse også skal jeg genstarte makinen jeg kan ikke bare sætte netværkstikket i også kører jeg men den kan en af mine venner godt... alstå
sætte sit netværks stik i mens windows me(som jeg også kører med)også er der forbindelse???hvordan kan dette være???
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
04. juni 2001 - 02:08 #1
Har han så ikke en router?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
04. juni 2001 - 02:10 #2
det kommer an på om du har haft et andet stik i. Altså et andet slags LAN. Så kræver det nogen gange at an genstarter.
Avatar billede ate1 Nybegynder
04. juni 2001 - 02:13 #3
jo han har en router!!
er den derfor??
og jeg har ikke haft et andet stik i...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
04. juni 2001 - 02:14 #4
Ja, hvis du har router kan du sagtens pille stikket ud og sætte det uden at \"miste\" forbindelsen :-(
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
04. juni 2001 - 02:15 #5
Jeg mener :-) *G*
Avatar billede ate1 Nybegynder
04. juni 2001 - 02:17 #6
ok...så må jeg jo nok bitche lidt på CYBERCITY får ikke at give en sådan en fra starten....
tak du :-)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
04. juni 2001 - 02:18 #7
Hvis du ringer og snakker med CC, er jeg sikker på at de godt vil sende en router til dig! De startede med deres 1-meg modems, men idag får alle kunder en router!
Avatar billede ate1 Nybegynder
04. juni 2001 - 02:23 #8
ja det må vi jo så se....