Avatar billede kanusti Novice
25. juni 2007 - 14:49 Der er 7 kommentarer

Mangler godt 1 person skyde spil hvor man kan spille cooparative

Hej..

Kan nogen huske Delta Force ^^ som jeg husker det kunne man spille sammen 2 venner på forskellige missioner.

Lige som når man spiller sammen i Command and Conquer Generals zero hour, hvor den ene bygger defence og den anden 100 Nuclear silos....indtil spillet løber out of sync pga timer overload...

Jeg savner helt vildt et godt 1 person skyde spil, hvor man kan løbe sammen og pløkker fjenderne ned ...

Dette er ikke ment som en "svar" tråd, da jeg bare ønsker en fri debat omkring spil og de erfaringer andre har..

Håber I er friske på at fortælle hvis I har prøvet noget fedt.

Jeg har lige været nede og købe F.E.A.R + udvidelsen i dag, da ekspedienten sagde at det var fedt, men det er vist ikke til 2 spillere på den måde som jeg gerne vil...

skriv løs..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juni 2007 - 15:01 #1
Novalogic, som har lavet Delta Force, har jo lavet en del udgaver af Joint Operations, som ligner Delta Force meget..

Hvis du ikke er blevet træt af Delta Force-agtige spil, kan du prøve Joint Operations.. Måske var det noget for dig..

F.E.A.R. er mere Quake/Unreal-agtigt..

Dvs, det er mere multiplayer (mange spillere) end "hyggeligt 2-mands-spil"..
Avatar billede kanusti Novice
25. juni 2007 - 15:07 #2
Ja, det havde jeg også forstået :) Men det er også ok når man spiller alene - men jeg ville også høre om der var nogen som har prøvet andre spil ligende delta force ?
Avatar billede warg Nybegynder
25. juni 2007 - 17:39 #3
prøv america's army.
http://www.americasarmy.com/
Avatar billede warg Nybegynder
25. juni 2007 - 17:41 #4
eller: Splinter cell: double agent.
Avatar billede kenp Novice
25. juni 2007 - 20:31 #5
Der er også Delta Force Xtreme ;) godt opkog af de gamle med bedre grafik.
Avatar billede kanusti Novice
27. juni 2007 - 12:58 #6
ok det var da nogle titler at starte med :)

Er der andre så bare kom på banen
Avatar billede skynet Nybegynder
28. juni 2007 - 07:50 #7
Serious Sam 2 er det sjoveste jeg har prøvet med vennerne i COOP.