Avatar billede xneox Nybegynder
24. juni 2007 - 19:15 Der er 10 kommentarer

Film i power point

Jeg sider og prøver at sætte et film klip ind i power point 2003. det virker på sin vis. problemet er bare at jeg kun får lyd. ikke noget billede. Når jeg afspiller film klippet normalt så er der billede og alting.
Nogen der kan havde et bud på hvorfor der kun er lyd i PP.
Skal man lige sin codec ind på en eller anden måde for at den også virker i pp. jeg kan afspille filen på mange andre måder. det er kun i PP den ikke vil
Avatar billede word-hajen Nybegynder
24. juni 2007 - 19:23 #1
Jeg har læst om det problem andetsteds. Der blev det løst ved at have både PowerPoint-filen og filmklippet et sted, der giver en "kort sti" (f.eks. "C:\PP").

Jeg forstår ikke helt hvorfor, men hvis nu det virker...
Avatar billede xneox Nybegynder
24. juni 2007 - 19:33 #2
Ok. jeg blev lige helt blank der. forstår slet ikke hvad du mener.

monster tømmer mænd :-)
Avatar billede mikkelk Nybegynder
24. juni 2007 - 19:35 #3
Avatar billede mikkelk Nybegynder
24. juni 2007 - 19:36 #4
word-hajen mener at du skal oprette en mappe med et kort navn, f.eks. c:\PP og så placere videoen der.
Avatar billede xneox Nybegynder
24. juni 2007 - 19:55 #5
Jeg fandt en hel anden løsning.  Open office. den afspiller den uden problemer :-)
Avatar billede mikkelk Nybegynder
24. juni 2007 - 20:22 #6
:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juni 2007 - 20:33 #7
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Programmering :: Visual Basic :: Film i power point :

Heldigt du fik hjælp nu du havde valgt en forkert kategori ;)
Avatar billede mikkelk Nybegynder
24. juni 2007 - 20:39 #8
Sjovt. Det havde jeg slet ikke opdaget.
Men ja, husk nu at vælg den rigtige kategori til dit spørgsmål næste gang.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
24. juni 2007 - 22:14 #9
Tak, mikkelk. Blev da helt nervøs for, om jeg var begyndt at skrive i tåger ;-)
Avatar billede mikkelk Nybegynder
24. juni 2007 - 22:18 #10
Var så lidt :-)