Avatar billede xstof Nybegynder
04. juni 2001 - 00:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Normal temperatur på T-bird 1200 MHz

Jeg synes, at min nyindkøbte Athlon 1,2 GHz er lige lovlig varm ifølge Asus PC Probe.

=========================
System: Motherboard = Asus A7V133 med Raid0
CPU: 1,2 GHz Athlon
RAM: 512 MB PC133
2x40 GB via Raid0
kabinet: AOpen HQ08 (high tower)
grafik: Asus V7700 64 MB
OS: Windows 2000 SP2
=========================

Asus PC Probe viser 66°C ved almindelig brug, lidt højere efter en gang Day of Defeat eller Black&White.

Er det normalt? Min 900MHz på arbejde arbejder ved lidt over 50°C, og jeg presser den virkelig der.

Jeg kunne godt tænke mig at få andres temperatur målt med Asus PC Probe med ca. samme maskinkonfiguration, bare til sammenligning.
Avatar billede dna Nybegynder
04. juni 2001 - 01:03 #1
Jeg har en 1 GHz men, ellers ligner det... min er 63c og jeg har 100% CPU belastning konstant...

dna
Avatar billede trivial Nybegynder
04. juni 2001 - 01:07 #2
xstof----

Gå ind i bios og se på den temperatur der bliver vist der. Asus probe er et upræcist program..
Avatar billede trivial Nybegynder
04. juni 2001 - 01:16 #3
Tak fordi du ikke gav point til mig. Tænk at jeg gider at svare dig!!!!!
Avatar billede xstof Nybegynder
04. juni 2001 - 01:20 #4
Trivia: Point? Point rager mig en pind.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
04. juni 2001 - 01:34 #5
trivial>>for at få point kræver det at man laver et svar! ikke blot en kommentar :)
Avatar billede trivial Nybegynder
04. juni 2001 - 01:37 #6
kimrosgaard---

Hovsa det må du undskylde havde ikke lige set det! Du aner ikke hvor mange gange jeg har gjort det der med at lade være med at lave mit svar som et svar!
Avatar billede cybermouse Nybegynder
04. juni 2001 - 10:20 #7
ellers kan du bruge mbprobe den passer med mit asus motherboard præcis med bios
Avatar billede xstof Nybegynder
04. juni 2001 - 11:48 #8
Tak for alle svar og kommentarer til mit spørgsmål - også til Trivial, som godt nok var lidt bitter i starten men blev god igen.. :-)
Avatar billede selanne Nybegynder
05. juni 2001 - 12:10 #9
1200/266. Noname køler fra Datel.
A7V133
256 pc 133 ram
Codegen standard kabinet
Asus 7100 grafik.
Win 98 SE

Ved normal brug ca. 50 grader og ved fuld load over en time eller mere 55 grader ifølge Asus Probe, som i mit tilfælde stemmer overens med bios.

VH
selanne