Avatar billede madsten Nybegynder
24. juni 2007 - 18:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 - opdeling af mail

Hejsa..

Jeg har 2 mailadr. gennem tdc. Jeg har nu installeret det nye outlook 2007, men de forskellige mails bliver tilfældigt fordelt på de to adresser.
Er der ikke en måde, hvorpå man kan dele dette op?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juni 2007 - 20:12 #1
Du skal bruge regler til det.

Funktioner - Regler og beskeder...
Avatar billede madsten Nybegynder
24. juni 2007 - 20:42 #2
ja det har jeg også været inde og kigge på.

Valgte den hvor der stod: de meddelelser hvor dit navn står i Til. de skal så sendes videre til den anden. Men synes bare det var en nødløsning, plus at jeg kommer til at stå som afsender på den mail der bliver sendt videre, hvilket ikke er så smart.

Hvordan har du gjort, eller hvordan foreslår du man bruger de regler?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. juni 2007 - 20:47 #3
Det er Outlook ikke ret god til, det funker meget bedre i Outlook Express.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2007 - 08:24 #4
Kan spørgsmålet lukkes?