Avatar billede lmdthel Nybegynder
24. juni 2007 - 18:03 Der er 1 kommentar

Redirect hvis ingen netværks forbindelse

Hej alle i kloge mennesker..

Hvordan gør jeg følgende:

Jeg har nogle PC'er på mit lokale LAN, åbner man en browser, så kommer man på nettet... alt som det plejer, ingen problemer... MEN hvis det uheldige skulle ske, at min WAN forbindelse ryger ned, så vil jeg gerne have at når man åbner sin browser, at man så bliver re-directed til en webside hvor at der er en eller anden forklaring om et teknisk uheld.. hvordan gør jeg det? jeg vil helst bygge det med en linux box og apache, jeg formoder jeg skal have en slags proxy i gang? eller ?

/T
Avatar billede dsane Praktikant
20. september 2007 - 01:09 #1
Ville vælge en ISA server fra Microsoft(på windows server) Der kan du styre fejlmeddelser 100% selv. Ikke Linux, men... Det virker!