Avatar billede nca001 Nybegynder
24. juni 2007 - 16:02 Der er 2 kommentarer

Et program til at administrer sin egen ftp server med på dansk ?

Hej alle

Jeg har en gammel far som gerne vil dele nogle filer med venner, bekendte og kunder rundt om i Danmark, og jeg skal så lige finde et program der kan klare opgaven, det skal være nemt at arbejde oprette brugere i osv. samtidig skal det hele være på Dansk ellers kan min gamle far slet ikke følge med, kan jeg få jeres bud på sådanne et program ?

PS pris på programmet her ingen betydning, behøver ikke være freeware, jeg forventer at skulle betale for det..:)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
24. juni 2007 - 19:50 #1
Hos google kan du oprette en konto og lægge filer og regneark op.
Din far og hans venner kan så se og downloade og vedligeholde data via nettet.
Se mere her
http://www.google.com/google-d-s/intl/en/tour1.html

Det er gratis :o)
Avatar billede nca001 Nybegynder
25. juni 2007 - 08:00 #2
Ja det kan jeg godt se, men jeg taler om en rigtig ftp server.
Det er en lille maskine som skal så og køre en ftp server 24/7, det er bare det nemme program til at styre den på Dansk som jeg ikke kan finde :)