Avatar billede webudvikleren Nybegynder
24. juni 2007 - 15:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

SMS-Gateway søges med følgende krav

Hejsa.
Jeg har kigget rundt på de forskellige udbydere, der tilbyder en sms-gateway, men jeg er virkelig ikke tilfreds med deres priser.
De trækker over 50% af indtægten til dem selv hvis man vil holde en konkurrence.

Jeg søger en udbyder, som kan tilbyde mig, at når en sender en SMS med f.eks "EKSPERTEN vind1" til "1233", så skal den gå til en "url", som f.eks er:
www.side.dk/sms_gateway.php?mobilnr=xxxxx&dato=xx&tid=xxx

Hvorefter den f.eks indsætter 6 kroner på min konto, da sms'en "EKSPERTEN vind1", f.eks er en konkurrence som koster 6 kroner at deltage i.

Kender i nogle gode, og som har dette "modul" med "en slags konkurrence"?

På forhånd tak!
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2007 - 15:33 #1
Prøv at kontakte www.coolsystems.dk jeg ved ikke om de tilbyder overtaksteret SMS
Avatar billede areon Nybegynder
24. juni 2007 - 15:43 #2
Hej WebU,
Jeg har rigtig mange gode erfaringer med Acomma.com, som har strikket mange gode løsninger sammen til mig, som bare spiller!

Herudover er det også virkeligt servicemindede mennesker der er til at snakke med, så der altid findes den rigtige løsning, til hvad du lige står og mangler.! Så "thumpsUp" til dem fra mig og min virksomheds side.

God fornøjelse
Thomas Sørensen
Ps. Kan
Avatar billede keysersoze Guru
24. juni 2007 - 15:45 #3
hvis du laver en konkurrence, der koster 6 kroner at deltage i vil du ikke kunne finde en udbyder hvor de 6 kroner går til dig selv - ikke engang hvis du opsatte din egen gateway ville du kunne gøre det... simpelthen fordi teleselskaberne æder en god del af kagen.

Det kan selvfølgelig være at acomma har ændret sig siden jeg har fået mine erfaringer med dem - men hvis ikke ville jeg holde mig derfra og forsøge fx mobilemarketing.dk i stedet.
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2007 - 15:55 #4
Bemærk: Acomma er opkøbt af www.WWI.dk
Avatar billede areon Nybegynder
24. juni 2007 - 16:01 #5
Hej Leif,
Meget muligt, men jeg har i en længere periode haft samme gode oplevelse med begge virksomheder. Så min reference står stadig fast. :)

mvh thomas
Avatar billede intenz Novice
25. juni 2007 - 11:47 #6
Jeg har haft ekstremt dårlige erfaringer med Acomma, både indenfor SMS og servere (opsagde abonnement inden WWI opkøbte). Især da de aldrig betalte de penge min sms service indtjente, men jeg betalte da et par tusind for systemet.

Tvivler dog på at du kan få sms service hvor du får stort set hele indtjeningen, da teleoperatørerne tager 40% af indtjeningen på overtakserede sms'er.
Avatar billede keysersoze Guru
04. juli 2007 - 17:52 #7
lukketid?
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. juli 2007 - 03:23 #8
Jeg vil også anbefale Mobilemarketing...har sådan set selv udviklet deres SMS Gateway så jeg ved det er kram ;)
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 11:52 #9
Jeg kan personligt godt anbefale den her online SMS gateway: www.cpsms.dk - De har billige SMS priser og en masse gode features. Den store fordel af at der ikke er nogen oprettelse eller månedlig licens, man betaler kun for de SMS'er man sender. Derudover så har der også altid været god support både pr. tlf & email de gange jeg har behøvet hjælp. - Ved at oprette et gratis demologin her www.cpsms.dk får du 10 SMS'er til at teste systemet med.
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
06. november 2008 - 20:12 #10
Hvis nogen dumper herind stadig vedr. SMS gateway. Så skal du da helt klart vælge at se på CoolSMS's Erhvervs afdeling www.CoolSMSbusiness.dk Der er mulihed for at teste systemet U/B. Der er nogen rigtigt fine referencer på siden så døm selv.
Avatar billede seomaster Nybegynder
03. december 2010 - 10:35 #11
SMS markedet er lidt en jungle i DK, så i sidste ende handler det vil blot om hvilket system/firma du har bedst erfaring og mest tiltro til.

Personligt har jeg har nu brugt www.cpsms.dk i lidt over 4 år og kan kun på det varmeste anbefale dem. For det første kører systemet klippestabilt og for det andet er det utrolig nemt at bruge deres system, virkelig brugervenligt. Derudover er deres supportere altid meget venlige og løsningsorienterede. Har flere gange fået dem til at lave tilpasningerne i CPSMS, så det dækkede mine behov 100%.

Hvis du ikke tager mit ord for givet, så kan du læse hvad deres andre kunder skriver på Trustpilot her: http://www.trustpilot.dk/review/www.cpsms.dk

Nå, men det var vist også nok roser fra min side, nu vil jeg smutte back to work og ønske de få som når helt ned i bunden af denne efterhånden lange tråd en rigtig glædelig jul.

Man kan da kun blive i godt humør når solen skinner over snebelagte Danmark :-D