Avatar billede nd17 Nybegynder
03. juni 2001 - 23:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Jeg skal kunne ringe min server op

Jeg skal bruge et modem til at starte min server op. Jeg skulle kunne ringe min server op så den starter,
men den skal ikke starte op, hver gang telefonen
ringer.

Skal der et bedstemt modem til eller ???

Jeg ved at det skal være ATX & biosen skal havde
Wake on Ringe

Avatar billede parazite Nybegynder
04. juni 2001 - 00:01 #1
BIOS skal understøtte WOM (Wake On Modem), og det skal også slåes til. Find manualen til dit bundkort frem og led efter den jumper, der aktiverer det.
Avatar billede nd17 Nybegynder
04. juni 2001 - 00:04 #2
Skal der et bedstem modem til eller
kan man bruge alle ?????????????
Avatar billede cybermouse Nybegynder
04. juni 2001 - 00:14 #3
lytter lige med
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. juni 2001 - 00:34 #4
Det er ret ligegyldigt hvilket modem du bruger, et 56K f.eks, de kan ikke koste alverden.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2001 - 00:54 #5
Det kan ikke lade sig gøre, at undgå, at serveren ikke vil starte op hver gang telefonen ringer. Det er jo på samme måde, når den skal modtage en fax. Endvider så plejer en server ikke at være slukket. Hvis du nu brugte fast opkobling hele tiden, så kunne du bruge TSweb til at komme ind på din server, når du har brug for den. Ved hjelp af TSweb kan du afvikle et hvilket som helst program på din server.
Avatar billede nd17 Nybegynder
05. juli 2001 - 14:06 #6
Tak for hjælpen
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. juli 2001 - 14:15 #7
welbe