Avatar billede ilflue Nybegynder
23. juni 2007 - 09:50 Der er 1 løsning

Brug af YUM repo

Hej, jeg har i øjeblikket ikke noget net hos mig selv, og tænkte på om der ikke var en mode at lave en .repo fil på til yum der tager de RPM filer jeg har liggende på computeren (hvilket er mange). Jeg har forsøgt, men så brokker  den sig over en xml fil den ikke kan læse...
Avatar billede ilflue Nybegynder
23. juni 2007 - 09:53 #1
Ups, jeg lukker lige denne, og lytter den over til den rigtige placering.
http://www.eksperten.dk/spm/784596