Avatar billede deicer Nybegynder
22. juni 2007 - 16:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sql til application

Hej

Når jeg har har lavet "et SQL script" til en Access databse, så vil jeg gerne lave et simpelt windows program som kører SQL'en og henter resultatet og viser dette.

Hvilken retning/program skal jeg gå/vælge? Er det et AHK script eller hvad er nemmest at gå til?

Pft.
Avatar billede w13 Novice
22. juni 2007 - 16:25 #1
Ja, se det kommer jo an på, hvad du skal bruge resultatet til.

Personligt har jeg kun arbejdet med Access, når jeg programmerer hjemmesider med ASP, hvor jeg derfor også bruger SQL.
Avatar billede deicer Nybegynder
22. juni 2007 - 16:32 #2
Det skal være en windows application, og ikke en web-baseret løsning.

Men tak for svaret, w13
Avatar billede supertekst Ekspert
22. juni 2007 - 17:27 #3
Kunne være en Word eller Excel-fil.
Avatar billede w13 Novice
22. juni 2007 - 18:06 #4
Hvis du har mulighed for at anskaffe dig en nyere version af programmer som Visual Basic eller Delphi, så er det vist ikke så svært. Jeg kender flere, der arbejder med SQL i disse.
Avatar billede deicer Nybegynder
24. juni 2007 - 17:31 #5
Takker. Lægger du et svar?
Avatar billede w13 Novice
24. juni 2007 - 17:52 #6
Oki. Vi kan jo dele, Deicer.
Avatar billede deicer Nybegynder
26. juni 2007 - 21:40 #7
Naah :o)

Tak for hjælpen.
Avatar billede w13 Novice
26. juni 2007 - 21:54 #8
Takker. :)