Avatar billede tumle Nybegynder
03. juni 2001 - 22:54 Der er 21 kommentarer

Design + banner søges

Hejsa...

Jeg søger en som der vil lave et design til mig. Designet skal ligne www.friserverplads.dk , eller www.andys.dk. Der skulle kunne være et banner øverst.
Og en \"Copyright\" nederst... Godt så.. Så langt så godt... Så på mit banner... Der skal der stå :
\"Tumle - En sjov side\" .. Og så må det banner godt være RIGTIG fedt... Banneret skal passe ind til det design som i laver.. Håber det er nok :).. .

P.S Farverne skal være LYSE !
Avatar billede darkhero Nybegynder
04. juni 2001 - 01:16 #1
LOL.. det vil du have folk skal lave for 350 point og 0 kr.... lol du er håbefuld!
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 01:19 #2
TUMLE! Hvis du har flash 5.0 kan jeg da godt lave det for dig i flash!

-Jonas
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
04. juni 2001 - 01:20 #3
Vi finder en pris: jes@vip-productions.dk
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 01:26 #4
Jes han vil kun give points for det!
Avatar billede cyfer Nybegynder
04. juni 2001 - 13:33 #5
JES, jeg vil godt lave et design til dig for 300 kr. Uden nogen point, kun de 300 kr.
Kontakt mig på offer@mailme.dk eller icq: 36946323
Eller jeg kan kontakte dig på icq, hvad er dit nr.?
Avatar billede cyfer Nybegynder
04. juni 2001 - 13:34 #6
Fuuuck wrong name:))

Tumle>> Jeg vil godt lave et design til dig for 300 kr. Uden nogen point, kun de 300 kr.
Kontakt mig på offer@mailme.dk eller icq: 36946323
Eller jeg kan kontakte dig på icq, hvad er dit nr.?
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 21:42 #7
Jeg vil gerne lave det for de 350 points bare skriv!

-Jonas
Avatar billede cyfer Nybegynder
04. juni 2001 - 22:04 #8
Tumle, er du der snart??
Avatar billede tumle Nybegynder
04. juni 2001 - 23:11 #9
Jeg er her nu..

qzar - Prøv at lav det i flash

..

cyfer + jes - Jeg vil ikke betale penge for det !
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 23:16 #10
Jeg gidder sq ikke lave noget hvis du ikke sikkert vil give points for det!
Avatar billede cyfer Nybegynder
05. juni 2001 - 10:21 #11
Du skal ikke regne med noget fra mig...............
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 10:58 #12
Jeg kan godt lave noget hvis jeg for 100% point det andet pis gidder jeg sq ikke!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. juni 2001 - 17:52 #13
qzar >> Nu må du altså tage dig sammen - hvis du en dag får rigtige kunder, må du også regne med at skulle gøre tingene om mange gange, uden at få penge for det... Think business!
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 18:13 #14
Jaaaaaaaa men der er der også penge på højkant dette er sq da free freelance!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. juni 2001 - 18:16 #15
Og - det er princippet i det...
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 19:13 #16
Jeg ved da godt at man kan komme ud for at skulle lave det om mange gange men det er ligesom lysten forsvinder når man ser tumle side og gnægge over et afvist svar som der tog en flere timer!

-Jonas
Avatar billede coinz Nybegynder
06. juni 2001 - 19:36 #17
tumle-> for cirka 500 eller 600 point vil jeg godt lave et...

-coinz-
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. juni 2001 - 02:55 #18
Lige en rettelse til jes_petersen >>

Når man har med \"rigtige\" kunder at køre skriver man normalt en kontrakt og aftaler på forhånd hvor mange revideringer man bliver betalt for. Det er ikke almindeligt at kunden kan bede om at få ændret noget 100 gange uden at skulle betale ekstra for det.

nil.dk
Avatar billede coinz Nybegynder
09. juni 2001 - 12:18 #19
synes ikke han siger så meget

-coinz-
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
10. juni 2001 - 00:34 #20
Hej Tumle. Det er ikke så meget info du giver. Og jeg tror ikke du får nogle til at lave et helt design til dig for 350 points. Men jeg har lavet et banner tid dig. Så kan du selv skrive koden =)
http://dk.internations.net/krytztoft/billeder/eksperten/tumle.html
Håber du kan bruge det.

Johannes www.owd.dk
Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. juli 2001 - 19:31 #21
Jeg kan sku godt lave dit design, dog vil jeg have min copyright forneden, og et lille banner på forsiden!!

Mail til mig på: jan@jkmedia.dk