Avatar billede newsletters Nybegynder
21. juni 2007 - 22:36 Der er 1 løsning

Install CS3 Extended (Trail) "Program too big to fit in memory"

Hej,

Jeg har downloaded Photoshop CS3 Extended fra adobe.com (ADBEPHSPCS3_WWE.exe 465 MB). Når jeg prøver at installere det ved at dobbelt klikke på filen, starter det et DOS vindue op og lukker ned igen med det samme. Møgunge! I DOS vinduet melder det "Program too big to fit in memory". Sludder.

PC'en er lige blevet reinstalleret og er helt ren. Jeg kører XP Prof., har 1GB RAM, pagefile har jeg sat til minimum 2GB. Jeg tror ikke, at fejlen er omrking HW eller RAM størrelse.

Jeg har på nettet set en anden person melde den samme fejl ... og der var ikke rigtigt noget svar på problemet.

Mon der er et par kloge hoveder i dette forum, der kan hjælpe med det problem?  Please please . . .    :-)

Mvh,
Sam
Avatar billede newsletters Nybegynder
21. juni 2007 - 23:41 #1
Jeg fandt ud af fejlen selv. Jeg downloadede filen fra Adobe.com en gang til. Gemte filen i en anden mappe. Det blev samme størrelse som den første. Men den kan aktiveres uden problemer. (Don't ask me!)

Nu fungerer den altså ganske fint.