Avatar billede caroc Praktikant
03. juni 2001 - 22:42 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Er ideen taget??

Hej..

Jeg tænkt epå om nogen har lavet en side hvor man kan skabe nogle grubber hvor man så aftaler at man skal trykke på ens pengegivende banner (f.eks. tradedoubler).. Altså en melder sig til og han får x antal sider som han hver dag skal gå ind på og trykke på banneret..

Og er det overhovedet lovligt??

Niclas http://www.friserverplads.dk/tilbudnord
Avatar billede mikkelk Nybegynder
03. juni 2001 - 22:46 #1
Tvivler på at det er helt lovligt...
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. juni 2001 - 22:49 #2
nej, tror man ville ryge ud på det..
de fleste steder tracker vist også hvilke IPer der klikke rså vidt jeg ved??
Avatar billede dna Nybegynder
03. juni 2001 - 22:53 #3
Ja, den samme kan ikke gøre det.. men, hvis alle de tilmeldte i systemet får 2 tilfælgige links til sider, hvor de skal benytte banneret, så kan det vel ikke opdages... ?

Jeg er da med på idéen!! :-)

dna
Avatar billede caroc Praktikant
03. juni 2001 - 22:53 #4
dna--> har du icq??
Avatar billede berg Nybegynder
03. juni 2001 - 22:54 #5
Hmm, det er nok lovligt, men du ville sikkert få en fin henstilling fra tradedoubler om at det er i strid med deres regler. Der findes allerede sådan nogen steder, bare med \"pyramidespil\", altså de der tjen penge mens du surfer tjenester. det hedder http://www.refercentral.com/
Avatar billede dna Nybegynder
03. juni 2001 - 23:02 #6
ja, icq: 20739427
Avatar billede caroc Praktikant
05. juni 2001 - 00:21 #7
er der nogen som helt klart ved det er ulovligt????
Hvad med ham brugeren \"lawyer\" måske ved han noget???

Niclas
http://www.friserverplads.dk/tilbudnord
Avatar billede fastpoint Nybegynder
05. juni 2001 - 00:28 #8
Det betegnes for snyd og er derfor ikke lovligt! Du vil blive slettet for det.
www.danban.dk check i deres hjælp sektion der står også noget om det der
Avatar billede caroc Praktikant
05. juni 2001 - 19:49 #9
fastpoint--> hvordan vil de finde ud af om det er snyd...????
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. juni 2001 - 19:56 #10
caroc: Hvis de logger de ip\'ere der trykker..
så kan de måske se et billede i løbet af lidt tid.

Avatar billede caroc Praktikant
06. juni 2001 - 17:26 #11
ja men det kan de jo ikke beskylde nogen for.. det kan da godt være at nogen går ind på en side hver 5. dag og trykker på banneret....

Hva synes i om dette design: http://www.friserverplads.dk/tilbudnord/banner/index.htm
Avatar billede okeedokee Nybegynder
13. juni 2001 - 14:08 #12
Det var sku da en ånsvag ide - prøv igen med noget hvor du ikke snyder andre!
Avatar billede benne2k Nybegynder
14. juni 2001 - 01:05 #13
Jeg er sq os med på den!
ICQ: 112214837
Avatar billede tjenester Nybegynder
25. juni 2001 - 14:53 #14
Hejsa
Se evt vore regler
http://tjenester.dk/regler.php
Vi her på Tjenester.dk
logger samtlige IP\'er og klik samt tidspunkter
og browsere mm.
og det er da klart at hvis vi kan se at der fra en konto eks kun er 1-5 ip der konstant klikker
så bliver de da udelukket
http://tjenester.dk/regler.php
Det ville da også være synd for dem der er ærlige
at sådan et system bliver ødelagt af et fåtal
Tjenester.dk
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 10:54 #15
bare rolig ideen er droppet grundet muligt sagsøgning..