Avatar billede themann Nybegynder
03. juni 2001 - 21:59 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

feedback!

Hvordan synes i folk dette ser ud?

http://home.tanke.dk/~webmaster/udkast1.gif

-- Mads S. Jørgensen
Avatar billede padde Nybegynder
03. juni 2001 - 22:02 #1
det ser meget fint ud - jeg kan godt lide det
Avatar billede mikkelk Nybegynder
03. juni 2001 - 22:03 #2
Ummidelbart ganske glimrende, men hvorfor ikke lade det gå helt ud til kanten af browseren?
Avatar billede themann Nybegynder
03. juni 2001 - 22:09 #3
det er jo kun en prøve gif :)
Avatar billede themann Nybegynder
03. juni 2001 - 22:09 #4
men tak tak :)
Avatar billede mikkelk Nybegynder
03. juni 2001 - 22:21 #5
Jeg havde slet ikke set at det var én gif ;-)
Avatar billede Techwork Praktikant
03. juni 2001 - 22:48 #6
Ganske flot, men det er lidt svært at se at der står \"Mediegrafiker\" nede i bunden. Det skulle du måske overveje at lave lidt anderledes.

Men ellers ser det godt ud.
Avatar billede plaf Nybegynder
04. juni 2001 - 00:26 #7
Aller først: husk at tænke på dem, der kører 800*600 (det er mange, når man ser bort fra \"nørder\"!)

Hvorfor det der mg5.dk bag alle links? mg er vel en forkortelse af mediegrafiker (?). Det ser måske smart ud, men man får ikke en klar fornemmelse af, hvor linkene fører hen...

Men jeg tror bestemt, at den kan blive flot!

/Plaf
Avatar billede themann Nybegynder
05. juni 2001 - 14:11 #8
[mikkelk] hehe... :)

[x-tra] Det er heller ikke meningen at man sådan
lige skal se det, sådan lidt en røver... :)

[plaf] det havde jeg skam også tænkt mig... som sagt er det kun en prøve-test-pre-release gif... og min idé med link.mg5.dk var at man også kunne hoppe ind på eks. say.mg5.dk via. say.mg5.dk... og hvilken bedere måde at fortælle folk det på end som gjordt?
Jeg havde også tænkt lidt på et eller andet felt hvori der stor [her kan man...] eller noget i den stil...
Og ja, mg5 er en forkortelse af mediegrafiker hold 5 (mg.dk er optaget) :)

Points til alle, tak til alle...

--Mads S. Jørgensen