Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
20. juni 2007 - 14:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

STEAM server?

Hejsa...

1)
Jeg har sat et lille LAN-netværk op(switch), uden internetforbindelse.
Vi er to gutter der gerne vil spille CS - Con. Zero.
Men her opstår problemet så:
Når vi har installeret selve spillet, så skal vi jo bruge STEAM til at lave en lille server. Men når vi så starter STEAM, så vil den gerne på nettet og opdateres...Men det kan vi jo ikke uden internet! Så STEAM kan altså ikke startes uden en opdatering.

Er løsningen på dette, at jeg henter den nyeste version fra nettet på mit arbejde og tager den med hjem og installere den...eller...?

2)
Min ven siger at man godt kan spille CS - Con.Zero (via LAN), med den samme key installeret på begge maskiner.
Den mener jeg ikke...hvem har ret?

3)
Når man nu får det STEAM til at virke, så kan man vel sagtens smide bots på? Hvad skal man skrive i konsolen for at tilføje bots?

På forhånd tak
Avatar billede -zonic- Nybegynder
20. juni 2007 - 16:25 #1
Det er ikke en særlig smart idé at spørge om ulovlige ting herinde... det er ikke det Eksperten er beregnet til. Og det ligger ligesom lidt i 2) at I har tænkt jer at spille 2 personer med kun 1 key, hvilket ikke er helt stuerent...

for din egen skyld, pas på med den slags, folk er før kommet galt afsted...
Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
25. juni 2007 - 08:58 #2
Hov-hov...
Den key jeg har, er altså købt...Dvs. det spil er HELT lovligt. Så det kan der sgu da ikke være ulovligt.
Og der for satan da ikke nogen der kan få ondt i røven af at vi spiller et lille lokalt spil hjemme hos mig.

Så ro i trussen nu, ven....
Avatar billede gnuhest Nybegynder
25. juni 2007 - 13:36 #3
Du skal connecte begge computere ( en af gangen hvis du ikke kan 2 ) til nettet.

Inde i steam Instillinger, kan du bede den om at køre offline, og huske dine oplysninger, men så snart du logger ind med en anden bruger og så skal den connecte til nettet igen, for at validere oplysiningerne. noget i den stil, virkede ved mig.
Avatar billede machawk Nybegynder
26. juni 2007 - 09:27 #4
gå ind og søg efter CS CZ nosteam på google...
find en vertion og download den... så skulle i gerne kunne få noget op og køre... i skal bare have samme vertion
Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
26. juni 2007 - 10:25 #5
Hey machawk og tak for dit svar.

Jeg kan ikke rigtig komme ind på den side som goodle henviser til. Har du et bedre link til download :)

på forhånd tak
Avatar billede gnuhest Nybegynder
26. juni 2007 - 12:40 #6
Mikkel; prøvede du mit forslag? den virker nemlig ;P
Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
26. juni 2007 - 14:57 #7
Hey gnu(sejt navn, iøvrigt)

Nu sker der det når jeg har installeret steam og den så vil update, så får jeg følgende fejl-besked:
steam.exe(main exeption):unable to load library steam.dll

Og videre vil den ikke gå :(

Hvad gør man så herfra? Har søgt på nettet, men synes ikke jeg kan finde den rette løsning

på forhånd tak
Avatar billede gnuhest Nybegynder
26. juni 2007 - 20:58 #8
Har du prøvet at afinstallere steam fra tilføj/fjern programmer, og installere igen på C  drev? ser ud som om den mangler en fil, du skal være online imens, og en god ide at få den nyeste her fra http://www.steampowered.com/v/index.php?area=getsteamnow

hvis det ikke virker så er jeg sku blank
Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
27. juni 2007 - 12:43 #9
@gnu:

er også prøvet...op til flere gange!:0)
Avatar billede gnuhest Nybegynder
28. juni 2007 - 23:10 #10
En ny opdatering er lige kommet til steam,

  • June 27, 2007 - Current Release

Changes/Additions
Added a "Go Offline" option in the File menu, which will let Steam run without an Internet connection

Det betyder at du kan trykke på en Offline knap, og så skulle det hele virke ;)
fed opdatering !