Avatar billede ronnyb Nybegynder
20. juni 2007 - 13:42 Der er 4 kommentarer

HP PSC 1350 problemer

Hej!

Vi har et problem på arbejdet med vores all-in-one printer PSC 1350 fra HP.

Problemet er at hvis man slukkter for maskinen på knappen der sidder på selve printeren, kan vi ikke printe ud når man tænder for den igen.

Så snart at vi har tændt printeren igen skriver den en justeringsside ud helt automatisk, og der efter nægter den helt at udskrive doukomenter.

En af mine kollegaer har det samme problem med sin egen maskine som er magen til.

Er der nogen som ved om dette er et genaralt problem for denne model, og evt. hvordan man løser det?

På forhånd tak!!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. juni 2007 - 13:54 #1
Prøv at afinstallere printeren og installere den igen.

Så vidt jeg husker, kan en fejl under den sidste del af installationen, lave netop det problem.
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juni 2007 - 14:01 #2
Husk at printeren først må tilsluttes når instalationsprogrammet viser at nu skal den tilsluttes.
Avatar billede hp700 Nybegynder
20. juni 2007 - 15:03 #3
1 . afinstallere alle hp- programmer
2 genstarte computen
3. slå de virus- program fra .. og Windows Firewall fra
4.  hent denne her :

Grundlæggende HP-software/driver til psc 1350 .

ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software3/COL8880/mp-23404-1/drv_gc_w01_DAN.exe
p.s  husk at som "silbidor" oggså skriver

Husk at printeren først må tilsluttes når instalationsprogrammet viser at nu skal den tilsluttes.

GO dag
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:11 #4
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.