Avatar billede poulsgaard Praktikant
20. juni 2007 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hardware til streaming

Hej gutter.

Findes der et stykke hardware med en coax indgang og et ethernet stik, således jeg kan steame et tv signal direkte ud på mit hjemmenetværk.
Boxen har måske ovenikøbet et web interface hvor kanaler kan søges og vælges.
Det vil nemlig spare mig for at trække antenne kabler ud til mine ungers værelser.

Det skal ikke være noget til indbygning i en PC (!)
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2007 - 10:30 #1
Ikke den vej nej, da det utrolig nemt kan (mis)bruges til at udsende beskyttet materiale på nettet, så organisationer der varetager film rettigheder ville før du fik lavet et kommercielt produkt, gøre ALT for at få det stoppet.
Avatar billede poulsgaard Praktikant
20. juni 2007 - 10:37 #2
Der findes et produkt der hedder dreambox, men det er måske lige i overkanten til mit behov.
I øvrigt kan en PC jo gøre dette, jeg vil bare gerne nøjes med noget mindre.
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2007 - 10:50 #3
dreambox kan gøre det fordi det er en computer, (og den er til sat modtagelse)
Avatar billede poulsgaard Praktikant
20. juni 2007 - 11:09 #4
Dreamboc kan fåes til cable også..
men det er jo selv ikke den jeg vil have, så det er underordnet.
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:29 #5
det produkt du søger findes ikke til consumer markedet, du skal op i professionelle løsninger, og så er prisen en helt helt anden.
Avatar billede poulsgaard Praktikant
17. oktober 2007 - 16:28 #6
lukker