03. juni 2001 - 20:55 Der er 16 kommentarer

Kender i WinMX

i kander nok alle WinMx men kan man ikke få et andet program som kan dowloade andet end MP3 hvad vil i andbefale? og hvor kan jeg downloade den
03. juni 2001 - 20:56 #1
kander = kender
Avatar billede Thomas Nybegynder
03. juni 2001 - 20:58 #2
WinMX kan da også downloade andet end mp3 ... men ellers er der vel gnutella som alternativ ...!
Avatar billede Thomas Nybegynder
03. juni 2001 - 20:59 #3
Gnutella klonerne kan findes på www.gnotella.com !
Avatar billede double-g Juniormester
03. juni 2001 - 21:05 #4

Aimster har faktisk udviklet sig til at være rigtig god.
http://www.aimster.com

Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2001 - 21:07 #5
WinMX kan normalt downloade via de medst kendte Mp3 servere, men at hente fra en som bruger WinMX er ikke altid muligt. Når programmet eller vil logge sig på flere servere, er der rige muligheder for at finde musik i stride strømme. Er mere avanceret end napster, så det er et udmæket alternativ. Jeg bruger både WinMX og Napster. Et 5 stjernet alternativ.
Avatar billede hotpop Novice
03. juni 2001 - 21:27 #6
03. juni 2001 - 22:59 #7
jeg har limeWire men syntes ikke den er så god da den tit siger at downloaded ikke kunne fuldføres eller download stedet kunne ikke findes... meget Træls
Avatar billede keysersoze Guru
04. juni 2001 - 22:09 #8
www.audiogalaxy.com

download deres Satelitte som er en af de bedste download-manager til MP3\'er på markedet...

husk dog at holde dig til de lovlige!
06. juni 2001 - 17:48 #9
hmmmm... kendte hotpops og keysersoze  det skulle ikke være mp3... så der er kun 1 tilbage og den var udemærket så du får de 30 point
06. juni 2001 - 17:50 #10
der er faktisk 2 så i deler lige the points
Avatar billede moern Nybegynder
05. juli 2001 - 15:30 #12
vil også helt klart andbefale Gnotella da det er totalt det bedste på alle aknter til at downloade er det bedst til at finde host (måske ikke lige det bedste) :).... du kan få utrolige skins... og jeg vil tro at teamet bag Gnotella vil gøre meget for at gøre det bedre jeg tror også de har det der skal ti for at gøre det til et KANON program (som det osse er nu)
Avatar billede hotpop Novice
05. juli 2001 - 15:38 #13
Hvad med at acceptere og lukke spørgsmålet???
Avatar billede moern Nybegynder
26. juli 2001 - 21:32 #14
ja kan du ikke lukke Spørsmålet
Avatar billede johannielsen Nybegynder
26. juli 2001 - 21:34 #15
Jeg bruger det der hedder LimeWire...de har både film, MP3, programmer, spil osv

http://www.limewire.com
Avatar billede emilos911 Nybegynder
12. april 2003 - 21:32 #16
Lad være med at bruge nogen af de programmer for jeg er blevet anholdt 5 gange for at bruge dem