Avatar billede sveske Nybegynder
03. juni 2001 - 20:54 Der er 9 kommentarer

Hjælp, hjælp......

Jeg startede med at lave min hjemmeside i FrontPage Express, men har nu investeret i FrontPage 2000, for alle sagde, det var meget nemmere. Kan være de har ret, men jeg er snoskeforvirret. Har nu konverteret næste alle mine sider til FP, men hvordan kommer jeg nu videre?Sidder og læser i nogle hæfter der starter HELT fra bunden. Føler mig lidt handicappet, fordi jeg har prøvet det før?
Er der nogle der vil give mig et par seriøse tips. Mit forråd af bandeord, er ved at slippe op.
På forhånd tak.
Avatar billede kurtj Nybegynder
03. juni 2001 - 20:56 #1
Hvordan videre??
Avatar billede proboss Nybegynder
03. juni 2001 - 20:59 #2
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2001 - 21:39 #3
Hvordan videre Yes Hvor ligger problemet, med hvad? FP2000 er da et rimelig taknemlig program, Hvilke hæfter er det egenlig du har fået fat i, ikke det fra Globe vel? De laver et godt hæfte.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2001 - 21:41 #4
proboss en rimelig dårlig vejledning, som ser ud til at være skrevet af en erfaren Fp 2000 bruger.
Avatar billede kurtj Nybegynder
03. juni 2001 - 21:45 #5
Filer/ny/websted eller side, så kører det da allerede derudaf.
Avatar billede proboss Nybegynder
03. juni 2001 - 22:04 #6
-->kharder  erfaren og erfaren jeg ved da noget om frontpage da jeg yder support på det dagligt
og erfaren nok til ikke selv at bruge det
//proboss
Avatar billede sveske Nybegynder
03. juni 2001 - 22:19 #7
Nu skal i jo ikke toppes indbyrdes! Webadressen fra proboss virker lidt professionel, men nu studerer jeg den alligevel.
Mine hæfter er fra IDG, dem har jeg i forvejen gode erfaringer med. Jeg har svært ved at forklare mig, det er nok nemmere end jeg tror. For min plan er jo at skulle redigere allerede eksisterende sider.
Jeg går i tænkeboks i nat. Har væbnet mig med lakridserne.
Avatar billede proboss Nybegynder
03. juni 2001 - 22:27 #8
-->sveske  hvis det er redigering af sider du allerede har ligger de vel i en mappe på dit c-drev så åbner du frontpage går i filer og åbner den mappe dine sider ligger i her trygger du så på den side du vil redigere i hvis det er tekst er det jo bare at skrive og huske at gemmen.
Avatar billede lousoe Nybegynder
04. juni 2001 - 13:03 #9
Jeg forstår ikke hvad formålet skulle være med at konvertere dine sider til FP? En htm(l)-fil kan uden konvertering redigeres i alle hjemmesideeditorer, eller for den sags skyld, i Notesblokken.
Hvis du konverteret dine htm(l)-filer til et andet filformat, så det jo være forklaringen.
Løsningen på ethvert FP-problem er: Lær HTML!