Avatar billede bocker Nybegynder
06. maj 1999 - 00:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Begynder bøger til ASP

Davs

Jeg ville bare lige spørge om, hvilke bøger, som i kan anbefale til begyndere i ASP. Jeg har lånt en bog af en ven, som hedder Unlocking Active Server Pages, men inden jeg giver mig til at læse den, så ville det jo være rart at vide om lige den er god for begyndere. Hvis nogen har læst den, så giv lige et prej!!

Men er der nogen andre som har en god ide. Jeg har tænkt på at bestille Beginning ASP 2.0, men hvad siger de proffe?!?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
06. maj 1999 - 21:23 #1
Jeg kan anbefalde "ASP for dummies"

Den god købte jeg, den lære man hurtig af !!!!!!!!!!!.

Avatar billede bocker Nybegynder
06. maj 1999 - 22:15 #2
ok, jeg vil lige se om jeg kan finde noget om den. Jeg har da set den på Amazon...
Avatar billede Dan Nim Seniormester
06. maj 1999 - 22:18 #3
okay
Avatar billede asp Nybegynder
07. maj 1999 - 12:41 #5
Jeg vil helt klart anbefale Beginning ASP 2.0 -- Suveræn --

http://www.activeserverpages.dk/litteratur/

Avatar billede stoffer Nybegynder
07. maj 1999 - 13:33 #6
"Unlocking ASP" vil jeg beskrive som en
middel boge. ASP for dummies er helt klart super til at starte med.

"Professional Active Server Pages 2.0", er en super referencebog - men kræve rkendskab.

iøvrigt er der nogle gode tuts på "activeservepages.com" - også for begyndere..
Avatar billede kermit Nybegynder
07. maj 1999 - 14:07 #7
Der kommer en dansk bog "indtroduktion til Active Server Pages" om ca. en måned

Niveau: begynder og middel
Omhandler: Asp og database

Prisen bliver ca. 200,- fra forlaget Z

Avatar billede rasmus55 Nybegynder
07. maj 1999 - 15:21 #8
jep ,beginning active server pages 2.0, fra wrox, den styrer !
/Rasmus
Avatar billede isdan Nybegynder
08. maj 1999 - 02:16 #9
Sams Teach Yourself
Active Server Pages 2.0 in 21 days

Den har det hele! Fra dummies til Master

ISBN 0-672-31333-2 bare snak med din lokal bogforhandler og få prisen.
Avatar billede isdan Nybegynder
08. maj 1999 - 02:19 #10
Den er 724 sider!
Avatar billede bocker Nybegynder
08. maj 1999 - 22:21 #11
tak for alle de mange svar. Jeg har besluttet mig for at vælge både Beginning ASP 2.0 og ASP for dummies. Så dem har jeg bestilt, og har dem mandag eller tirsdag. Jeg giver chatstuff mine point, da han var den hurtigst, som var ude med et svar, og havde en god titel til en bog.