Avatar billede dominona Nybegynder
19. juni 2007 - 17:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min computer slukker under spil.

Min computer er begyndt at lukke ned mens jeg spiller spil som Call of duty og Ringenes herre og Sniper elite. Den lukker aldrig hvis jeg bare arbejder på den. Den begyndte at lukke ned langt inde i spillet, men nu gør den det allerede ca. 5 minutter efter jeg er startet på et spil. Når jeg skriver at den lukker mener jeg at den slukker som om at stikket bliver trukket ud. Den går ikke først i dvale eller lignende.Jeg har renset den så den ikke burde stå og blive varm. Hvad kan årsagen være til dette?
19. juni 2007 - 17:28 #1
... varmeproblem på grafikkortet ...
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juni 2007 - 17:34 #2
Avatar billede danm Nybegynder
19. juni 2007 - 23:12 #3
Det lyder som om din blæser måske ikke køler nok.. Når du har haft din computer tændt et stykke tid, så prøv at genstart og gå ind i BIOS og se hvad temperaturen er på CPU'en.
Hvis du har et godt grafikkort skulle du også kunne gå ind i windows og se temperaturen på kortet, så du kan se om det måske er den der bliver for varm
Avatar billede dominona Nybegynder
19. juni 2007 - 23:22 #4
Til dr1 larry. Det skal lige siges at jeg måler temperaturen lige før jeg går ind i spillet og da jeg tog tid, efter opstart af Ringenes herre, gik der 2 minutter og så slukkede computeren. Den kan vel ikke nå at blive varm på så kort tid? Jeg har før siddet hele natten og spille i Call of duty.
Avatar billede dominona Nybegynder
19. juni 2007 - 23:25 #5
Til Vejmand. Jeg har i dag haft den helt store rengøring af computeren. Så det burde heller ikke være det der er problemet.
Mit grafikkort er et geforce 6600.
Avatar billede luffe10 Nybegynder
29. juni 2007 - 18:39 #6
har du lige opdateret den hos nvidia?
har selv det samme kort og har opdateret mit kort og den gør det samme.
Avatar billede dominona Nybegynder
30. juni 2007 - 20:31 #7
Ja jeg har opdateret den hos nvidia. Jeg har givet den hjem til en som skulle have rimelig god forstand på den slags. Han har lovet at sige hvad det er der har været årsag til det problem. Jeg skal nok melde ud når han har et svar... Tak for hjælpen.
Avatar billede luffe10 Nybegynder
01. juli 2007 - 06:24 #8
har fundet svaret....det er den opdatering fra nivida der er bugged.
har lige installeret 93.71 den der ligger lige under den nye og der er ingen problemer såååååååååååååååååååååååå.