Avatar billede penta50 Nybegynder
19. juni 2007 - 14:24 Der er 2 kommentarer

Stifinder går ned

Hej .. Har installert Vista Ultimate og er som sådan tilfreds, men har det problem at stifinder hele tiden lukker ned.
Får medelsen om at programmet er holdt op med at fungere.

Alt andet virker som sådan OK, det er jo Windows !!
Avatar billede elm Nybegynder
25. juni 2007 - 15:19 #1
Du skulle vel ikke have instaleret Nero version 7 eller nyere, det gjorde jeg og så begyndte min computere også at have de samme problemer som din.
Jeg lavede en systemgendannelse til før instalationen, og så virkede det igen.

/elm
Avatar billede penta50 Nybegynder
26. juni 2007 - 07:46 #2
Nej ... jeg har ikke Nero installleret, men har da lagt lidt programmer ind. Spørgsmålet er bare om det hjælper at afinstallere et efter et, eller om man skal helt forfra.