Avatar billede mike2007 Nybegynder
18. juni 2007 - 19:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

boot uden monitor

Er der nogen måde hvorpå man kan boote en G5 uden skærm?
Avatar billede egonspock Seniormester
18. juni 2007 - 20:36 #1
Jeg mener at du burde kunne ved at holde x nede ved opstart (det kræver dog som minimum et tastatur)
Avatar billede mike2007 Nybegynder
18. juni 2007 - 22:43 #2
ser desværre ikke ud til at virke :/ Utroligt. er det virkeligt ikke muligt at bruge en G5 som server.. ?
Avatar billede egonspock Seniormester
18. juni 2007 - 23:39 #3
hmm, det lader vist til at være et generelt problem. Hvad med at boote med en skærm på og så tage den fra og lade den køre? Så skal du blot have en skærm i nærheden hvis den skal bootes. Og det er vel ikke hver dag ;-)
Avatar billede dank Nybegynder
20. juni 2007 - 20:02 #4
ja, jeg smider en gammel fladskærm med ud i datacenteret. fylder bare en del ;-) Men sådan må det være indtil videre. takker.
Avatar billede mike2007 Nybegynder
20. juni 2007 - 20:03 #5
nå.. min brors account.. nu bliver han stiktosset ;-) men her er point til dig.