Avatar billede kasperve Nybegynder
18. juni 2007 - 17:50 Der er 6 kommentarer

Macbook & Counter Strike

Hej Eksperter.

Jeg har for godt et månede siden købt mig en Macbook 2.0 Ghz 1 gb ram osv. osv..
Tænkte at jeg ville lege lidt med spil og har derfor kørt bootcamp og installeret Windows XP pro som kører helt efter bogen.

- Counter strike:
Jeg har så hentet et originalt counter strike via. steampowered.com og installeret det.
Da jeg så starter spillet kommer interfasen med en CS baggrund men da menuen fremkommer blinker skærmen og går i sort.

Har læst fra andre hjemmesider med mac brugere at de intet problem har.

tænkte da om det kunne have noget med min grafikkort driver da Counter Strike også fortæller med advarsels box at grafikkenkortet ikke er godkendt af steam/valve.
- dog skuer det i mine øjne da jeg sagtens kan finde indstillingere for openGL som CS jo gerne benytter.

driver: Mobile Intel(R) 945GM/GU Express Chipset Family
Nogen der vil komme med en konkret konklusion på problemet.
Avatar billede fedora Nybegynder
18. juni 2007 - 18:54 #1
Du skal ikke køre med OpenGl, brug hellere Direct3D
Avatar billede kasperve Nybegynder
18. juni 2007 - 18:54 #2
hvordan gør jeg det
Avatar billede fedora Nybegynder
18. juni 2007 - 18:59 #3
Det ændrer du i options er det 1.6 eller Condition Zero eller Source?
Avatar billede kasperve Nybegynder
18. juni 2007 - 19:15 #4
Jeg spiller Source, eller vil gerne spille Source.
Men kan jo slet ikke komme ind til menuen, det virker somom skærmen ikke følger med opløsningen og skærmen bliver sort inden jeg kan nå at fange options.
Avatar billede fedora Nybegynder
18. juni 2007 - 19:17 #5
har du hentet de nyeste drivere fra Intel?
Avatar billede kasperve Nybegynder
18. juni 2007 - 19:31 #6
ja !!
spillet fryser simpelthen så det må være drivere som er helt gal.