Avatar billede olav76 Nybegynder
18. juni 2007 - 12:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

True/false skal være afkrydsningsboks efter brevflet access/word

Når jeg brevfletter med access angives mine ja/nej felter fra access som true/false eller 0/-1 i word. Kan jeg klare det sådan at der kommer afkrydsningsbokse i word, ved at angive et feltparameter, og hvordan skal feltparametret se ud?
Avatar billede civil05 Nybegynder
19. juni 2007 - 21:53 #1
Hej,
Jeg har engang lavet en lignende brevfletning. Jeg løste opgaven ved at lave en forespørgsel i access som blev brugt at flette med. I forespørgslen bruger du en if og får dit Ja/nej felt i access til at skrive " " ved nej og "x" ved ja. I word laver du så en skabelon med en tekstbox som netop passer til x, her sætter du så dit flette felt ind. Hermed vil box'en blive krydset af ved ja og stå tom ved nej. håber du kan bruge svaret....
Avatar billede olav76 Nybegynder
20. juni 2007 - 11:04 #2
Genialt - ja, nogen gange ligger løsningen mere lige for, end man lige regner med. Tak for hjælpen. Civil05, send et svar så får du pointene.
Avatar billede civil05 Nybegynder
20. juni 2007 - 12:35 #3
Godt du kunne bruge løsningen
Avatar billede civil05 Nybegynder
26. juni 2007 - 14:23 #4
Hej Olav 76,

har du mulighed for at godkende mit svar så jeg kan modtage point?
Avatar billede olav76 Nybegynder
26. juni 2007 - 15:12 #5
Sorry, det havde jeg lige glemt - jeg gør det med det samme.