Avatar billede linuxklovnen Nybegynder
17. juni 2007 - 22:13 Der er 1 kommentar

Positionering, bottom + right

Hejsa

Jeg har en div, der skal starte 300 px fra bunden og 700 px fra højre. Hvordan jeg skal ordne det kan jeg dog ikke helt lure.

Jeg har prøvet med position: absolute, samt right: 700px; og bottom: 300px;. Problemet er dog at jeg så bare får en div der altid har disse specifikationer. Jeg ønsker at det er det øverste venstre hjørne der har disse specifikationer og ikke nederste højre hjørne.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede roenving Novice
18. juni 2007 - 00:24 #1
Du kender vel størrelsen på tingen ?-)