Avatar billede lhandersen Nybegynder
03. juni 2001 - 18:19 Der er 6 kommentarer

Direkte forbindelse via parallelkabel.

Jeg vil gerne oprette forbindelse mellem 2 maskiner
ved hjælp af et parallelkabel.
Jeg har forbindelse mellem de 2 maskiner, men kan ikke se harddiskene, kun printere.
Begge maskiner kører win2000.
Begge maskiner er logget på som administrator.
Avatar billede plexx Nybegynder
03. juni 2001 - 18:20 #1
oki du skal højreklikke på din harddisk og vælge deling og så dele din harddisk!
Avatar billede plexx Nybegynder
03. juni 2001 - 18:25 #2
hvis det ikke virker så skal du checkke at du har installeret fil- og udskriftsdeling i netværks instillingerne
Avatar billede lhandersen Nybegynder
03. juni 2001 - 18:30 #3
Harddisken er sat til at blive delt, og fil- og
udskriftsdeling er afkrydset.
Avatar billede plexx Nybegynder
03. juni 2001 - 18:41 #4
Det nemmeste ville nok være at købe to netkort det koster ikke så meget.
Avatar billede madskp Nybegynder
03. juni 2001 - 18:45 #5
har du installeret IPX protokollen på begge maskiner. Det er som regel den der virker bedst til direkte kabelforbindelse!
Avatar billede madskp Nybegynder
03. juni 2001 - 18:46 #6
Eller kan det være at du også bliver nødt til at enabloe guest accounten på maskinerne!