Avatar billede wackey Nybegynder
16. juni 2007 - 13:55 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Trådløs Router Hvilken?

Hvilken Trådløs Router skal jeg have fat i?
Krag: at den selv skal kunne opdater sin ip adresse.

Har stofanet og de skifter min ip ca hver 12 time lidt forskelligt, men skal ud og slukke for den jeg har nu hvergang jeg skal bruge internettet for at den får en ny ip adresse fra stofanet.
Avatar billede wackey Nybegynder
16. juni 2007 - 17:16 #1
Op :)
Avatar billede goodhumour Nybegynder
16. juni 2007 - 18:04 #2
En DHCP-tildelt adresse vil altid være den samme, hvis udstyr ikke slukkes. Så fornys den bare. Alle hobbyroutere har mulighed for DHCP-tildelt adresse. Jeg selv har gode erfaringer med denne her: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=205212 Den kører draft-N med deraf følgende længere rækkevidde. Virker fint sammen med 802.11g udstyr.
Avatar billede wackey Nybegynder
16. juni 2007 - 19:15 #3
Kan du fortælle hvilken hastighed den køre med?
Avatar billede goodhumour Nybegynder
17. juni 2007 - 17:48 #4
Jeg har været for nærig til at købe et draft-N netkort, så jeg kører "kun" 54 Mb/s. Det gør den så til gengæld altid og over hele grundstykket. Darft-N kan på papiret køre op til 300 Mb/s pga. MIMO teknology (flere samtidige kanaler), men mere realistisk 108-150 Mb/s.
Avatar billede wackey Nybegynder
17. juni 2007 - 19:23 #5
Tak for de gode svar ;)