Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
16. juni 2007 - 01:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pc larmer.. vandkøling??

hej der ude XD
jeg ville godt høre om der er nogen der ude som kan sige mig om det kan betale sig at få vand køling i sin pc og evt hvilket?

jeg har X i min pc:
kabinet: antec p180
bundkort: asus p5vd2-x
cpu: intel dual 2 e6600 2.5 ghz (mener jeg)
grafikkort: nvidia 8800 gts 320 mb 3d club
og hvad passer til dette?
tak mvh TSX
Avatar billede Beach Mester
16. juni 2007 - 02:30 #1
Prøv et smut forbi her--->
http://www.h2okoeling.dk/?site=show&id=125

Der er mange fordele men også mange ting der kan gå galt. Lidt omtanke og nogle dage hvor man sætter sig lidt ind i hvem ved hvor så kan man næsten blive født væskekøler:-)

De sidste mange år har alle der tidligere har været meget kritiske over for væskekøling måtte bide i æblet og æde det med kærner og guf. Væskekøling er og bliver det der virker bedst pt!
Det er jo ikke uden grund at F.eks de fleste alm. biler i dag (og i for-tiden!!!) er væskekølet. Det er stadig den bedste (og økonomiske bedste) metode!

Brug nogle timer på guides og vejlednin til dit projekt og nogle fornuftigt placerede kroner i noget grej så er du på rette vej:-)

//Beach
Avatar billede huset Praktikant
16. juni 2007 - 08:23 #2
Ja, det larmer, men ikke generelt mere end andre luftbaseret løsninger
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
16. juni 2007 - 12:30 #3
jeg kikker lige på det
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
16. juni 2007 - 12:44 #4
beach har du vand køling? evt hvad
tsx
Avatar billede Beach Mester
16. juni 2007 - 14:09 #5
Jeps...

//Beach
Avatar billede Beach Mester
16. juni 2007 - 14:10 #6
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
16. juni 2007 - 15:33 #7
vildt sejt og tak for de der link fandt et link fra h2okøling til vcore der er rigtigt meget godt
kunne bare ikk finde noget til mit grafikkort hvilken skal jeg bruge der? (nvidia geforce 8800 gts 320 mb 3d club)
også noget andet hvordan giver jeg lige point til det rigtige svar?
er ny her
Avatar billede Beach Mester
16. juni 2007 - 17:57 #8
Dette skulle passe hvis dit Nvidia-kort har brugt det org. ref-design--->
http://www.vcore.dk/shop/ac-aquagrafx-8800-946p.html

Du kan give point til venstre og fordele til de personer der har lagt et svar.
Du får et svar fra mig her:-)

//Beach
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
16. juni 2007 - 18:35 #9
du er for cool tak