Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
15. juni 2007 - 23:15 Der er 7 kommentarer

logitech g11 tast programering hjææælp

håber det er det rigtige sted det her er havnet..
anyway...  det er sådan at jeg har købt mig et logitech g11 gaming keyboard med formål at bruge de meget smarte 3x 18 ekstra
knapper der er. meeen det var ikk helt så nemt og sætte det op som forventet...  så mit enlige spørgsmål må være hvordan jeg sætter knapperne op så at windows/steam kan se den så jeg kan skrive fx bind g12 bot_add..
på forhånd tak
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
24. juni 2007 - 13:57 #1
er der slet ikk nogen der ved hvordan man laver knapperne??
Avatar billede kfz Nybegynder
13. juli 2007 - 02:02 #2
jo har selv et G15, har du fundet løsningen eller leder du stadig efter et svar?
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
25. juli 2007 - 15:42 #3
jeg leder stadigvæk, og ville vre lykkelig hvis du kunne hjælpe :p
Avatar billede kfz Nybegynder
26. juli 2007 - 23:55 #4
du dobbeltklikker på "logitech G-series keyboard profiler" i din traybar(ved siden af uret)

herefter vælger du deit - macro manager

herefter trykker du på new, og vælger et sigende navn(f.eks. bot_add)

i højre side trykker du start recording, og skriver på dit tastatur det du vil have skrevet i konsollen(husk at start og slut med knappen til at åbne/lukke konsollen)

tryk på stop recording og ok.

nu trykker du ud til højre for den knap i programmet du vil binde din command til(f.eks. G1), i menuen der kommer frem vælger du assing macro og derefter navnet på den macro du har lavet.

nu vil et tryk på den knap, udføre kommandoen
Avatar billede kfz Nybegynder
17. august 2007 - 21:48 #5
kunne du bruge det til noget?
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
17. august 2007 - 22:12 #6
argh undskyld!!!
jeg har været på ferie i en måned og har glemt dig! men ja siger bare ja  så du ikk skal vente mere :p
Avatar billede kfz Nybegynder
18. august 2007 - 16:40 #7
jamen få da lige testet det, så du evt. kan få lukket spørgsmålet.