Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
15. juni 2007 - 21:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan film ikke ligge i en mappe ved siden af flash-projector?

Jeg har eksporteret en flash projector som indeholder en del flv filmklip. Som udgangspunkt ligger de flv filmklip i samme mappe som projectoren, men jeg kunne godt tænke mig at de lå i en mappe ved siden af. Men når jeg forsøger at rette stien i parameters vinduet, laver den en fuld sti på min computer file://MacintoshHD/mappe/mappe/flv-fil og så virker den jo ikke når jeg flytter det hele over på en cd... så hvordan fortæller jeg flash at filen ikke bare er filnavn.flv men at den skal finde den i film/filnavn.flv det sted den nu er???
Avatar billede _k Nybegynder
15. juni 2007 - 23:01 #1
Klik i stinavnet og fjern alt foran den rigtige mappe ;) For Flash kan sagtens finde stier på relative URL'er
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
17. juni 2007 - 22:23 #2
Jeg går ud fra at det er parameters, contentpath vi snakker om. Når jeg forsøger at gøre det opretter den selv hele stien, uanset hvad jeg gør... jeg har også prøvet at genindhente flv filerne fra en mappe, men så går Flash ned...

Det eneste sted hvor det kan lade sig gøre, er hvor jeg har fået importeret en film, så den ligger som et movieklip med sin egen tidslinje hele filmens længde... Der kan jeg ændre stien, og det virker. Men jeg ved ikke hvordan jeg har importeret denne film på den måde... (og vil helst ikke til at importere alle film igen.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
17. juni 2007 - 22:26 #3
sorry nu lod det sig gøre..svar så får du point.

og tak!
Avatar billede _k Nybegynder
17. juni 2007 - 23:41 #4
Ok, super at det virker :)
Avatar billede _k Nybegynder
18. juni 2007 - 09:04 #5
Så siger jeg mange tak.