Avatar billede foxy777 Nybegynder
15. juni 2007 - 19:38 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

2 billeder til 1

hejsa,

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at redigere et billed ind over et andet, sådan at jeg redigerer to billeder til ét. Jeg kan dog ikke finde noget billedprogram der er gratis, som kan det. Fx paint kan ikke håndtere mere end et billed af gangen. er der nogen gratis løsninger?
Avatar billede w13 Novice
15. juni 2007 - 19:40 #1
Så vidt jeg ved kan Paint sagtens håndtere 2 billeder samtidig i samme fil, hvis jeg har forstået dig ret. Indsæt --> Sæt ind fra
Avatar billede foxy777 Nybegynder
15. juni 2007 - 19:49 #2
Ja, det kunne lade sig gøre. Mange tak, så ved jeg det :).. hvis jeg engang skulle købe et billedprogram alla Paint Shop Pro eller noget helt andet, hvad ville du så foreslå? Det skal ikke være det store, men der måtte gerne være lidt forskellige muligheder.
Avatar billede foxy777 Nybegynder
15. juni 2007 - 19:53 #3
Fx, så kunne jeg rigtigt godt tænke mig et program der kunne adskille forskellige ting på et billed. Sådan så man fx havde en genstand på en hvis baggrund, som så blev adskilt fra den hvide baggrund, så man KUN havde genstanden?
Avatar billede hcma Novice
15. juni 2007 - 20:21 #4
start med dette:
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html  (gratis og med dansk kursusmanual)
Avatar billede foxy777 Nybegynder
15. juni 2007 - 20:23 #5
Mange tak begge to.. hvis i nu begge efterlader et svar, så fordeler jeg point.
Avatar billede hcma Novice
15. juni 2007 - 20:52 #6
svar  :o)
Avatar billede w13 Novice
16. juni 2007 - 01:39 #7
Og svar! :)