Avatar billede hasmark Nybegynder
15. juni 2007 - 13:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst og fast opkopling samtidigt.

Min søn har trådløs netværk i sin lejlighed, de er 2 brugere. Den ene spiller netpoker og oplever små udfald ellers fungerer forbindelsen udmærket.

Er det muligt at den ene eller begge brugere kan være fast opkoplet til nettet og den anden trådløs ? og hvad kræver det af udstyr, de har begge bærbare med xp ?
Avatar billede majbom Novice
15. juni 2007 - 14:10 #1
du kan sagtens få en router med 4 ports switch og trådløst netværk, hvis det er det du mener?
Avatar billede hasmark Nybegynder
15. juni 2007 - 19:55 #2
Så ville man kunne bruge netværket som trådløst eller fast efter ønske?  Kræves der så et specielt netkort evt med en "duo" funktion" i den bærbare ?
Avatar billede majbom Novice
15. juni 2007 - 20:10 #3
ja det vil man kunne
jeg er sikker på at alle bærbare pc'er med under 5år på bagen, har indbygget netkort (til kabel) og de fleste nye har trådløst, ellers kan det købes som pcmcia-kort...
Avatar billede hasmark Nybegynder
15. juni 2007 - 20:45 #4
send et svar og jeg overfører point.

PS tak form hjælpen
Avatar billede majbom Novice
15. juni 2007 - 20:55 #5
selv tak

og go' weekend :)