Avatar billede pskov Nybegynder
15. juni 2007 - 10:19 Der er 2 kommentarer

Jeg har 2 monitorer og vil gerne kunne køre 2 desktops

Forskellige programmer på hver (under XP)
Hvordan gør jeg det?

For eksempel en monitor med Outlook og en monitor med noget andet.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede goose Nybegynder
15. juni 2007 - 10:23 #1
ja det kan det sagtens, hvis du har et grafikkort med med en analog og en digital udgang kan du sætte en skærm til hver udgang.

Alternativt kan du monterer endnu et grafikkort så du kører med to grafikkort.

Jeg bruger selv den første løsning på begge mine maskiner (2*20") :o)

/Goose
Avatar billede snailwalker Nybegynder
15. juni 2007 - 10:26 #2
Du højreklikker på skrivebordet og så vælger du egenskaber -> indstillinger og her kan du så vælge udvid Windows-skrivebordet over til denne skærm.

Det fungerer super godt og kører det både på arbejdet og derhjemme (2*22")

Når du først har vænnet dig til to skærme kan du aldrig gå tilbage til en igen :-)