Avatar billede webcon Nybegynder
15. juni 2007 - 09:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Helligdage i Outlook 2002

Hej..

Jeg har et problem med at få vist helligdage i outlook 2002.

Jeg har i "kalenderindstillinger" tilføjet "Danmark", men disse bliver ikke vist i kalenderen.

Nogen som har et godt bud på dette.
Avatar billede knirkeline Nybegynder
15. juni 2007 - 09:20 #1
Så vidt jeg husker, bliver helligdage kun tilføjet for 5 år. Da du har en 2002 version, bliver de sikkert kun tilføjet for perioden 2002-2006. Tjek om de ikke er der for sidste år!
Jeg kender ikke til en måde at tilføje dem for flere år!
Det er sikkert et smart salgstrick, så man er nødt til at opdatere ;o)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
15. juni 2007 - 20:00 #3
-> knirkeline
Helligdagene kan downloades gratis (se thesheriffs link), så salgstrick er der altså ikke tale om.
Avatar billede webcon Nybegynder
16. juni 2007 - 00:11 #4
Jeg har forsøgt mig med opdateringen, som foreslået af thesheriff, og må indrømme at det nu fungerer perfekt. Tusinde tak for det.

Knirkeline, jeg kontrollerede ikke om helligdagene var tilstede for 2006 inden opdateringen.

Thesheriff og knirkeline... smid lige et svar så point kan gives.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
16. juni 2007 - 08:00 #5
Velbekomme :)