Avatar billede chokolade25 Nybegynder
15. juni 2007 - 08:52 Der er 9 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke installere messenger i Vista?

Hej,

Jeg har gentagne gang forsøgt at installere Windows Live Messenger I Vista på min HP Pavillion 2354ae bærbar. Er der nogen der har erfaring med dette?

Ligeledes kan jeg heller ikke få mit webcam til at virke. går ud fra det skal aktiveres først- og hvordan i alverden gør jeg det? Passer vist ikke helt ind her, men det var bare nu jeg er igang....

Mange tak!
Avatar billede chokolade25 Nybegynder
15. juni 2007 - 08:55 #1
Den siger i forbindelse med istallation af messenger:

"Du har ikke de nødvendige tilladelser til at installere Windows Live Messenger på denne computer. Kontakt en person, som har fulde rettigheder på denne computer"

Og det må jo siges at må være mig- hvad gør jeg så?

Jeg kan heller ikke installere ældre versioner af meesenger.

Tak, tak...
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. juni 2007 - 12:25 #2
Avatar billede koldborg Nybegynder
15. juni 2007 - 12:30 #3
der lægger en masse opdates til din bærbar, jeg tror at det er vigtig at du downloader alle sammen, ACER bærbar har samme problem ,men efter man har opdateret  alle drivers mm, kører den bare, både messenger og webcam.
Avatar billede chokolade25 Nybegynder
15. juni 2007 - 13:06 #4
Hej,

tak for det. Jeg gør mig et forsøg!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
15. juni 2007 - 20:14 #5
Hvis ovenstående ikke virker, så kunne det måske være, fordi du ikke har slået user account control fra (control panel - user accounts).
Avatar billede koldborg Nybegynder
18. juni 2007 - 09:37 #6
hvordan gik det!! fik du det til at virke ???????
Avatar billede chokolade25 Nybegynder
18. juni 2007 - 16:18 #7
Hej igen Koldborg.

Webcam fik jeg aktiveret gennem Skype. Og adiministratorkontrol (som jeg ikke vidste eksisterede) fik jeg slået fra- og fik messenger installeret- så det er skønt! Tusind tak for hjælpen. Super, i er så hjælpsomme i dette forum. Takket være det. Og fortsat god dag!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
19. juni 2007 - 13:03 #8
Velbekomme - og god dag til dig (tillader mig at smide et svar, da det ser ud til, at mit input også var til hjælp).
Avatar billede chokolade25 Nybegynder
19. juni 2007 - 19:58 #9
Selvfølgelig word-haj- tak til dig også!