Avatar billede daffytheduck Nybegynder
14. juni 2007 - 19:16 Der er 17 kommentarer

Problem med afspilning af WMV filer codet med WMV9

Håber mit spørgsmål er i den rigtige kategori.
Jeg har installeret wmv9 men filen vil ikke afspilles, jeg har prøvet med WMP11,VLC,GOMplayer dog uden held, når jeg åbner filen med Gspot siger programmet at codec er ukendt, jeg har skrevet til support der hvor jeg har hentet filen, de svare at jeg skal afinstalere alle mine codec og installere wmv9 igen, hvilke codec skal jeg afinstalere..? Her er en liste over de videocodec jeg pt. har på min pc:
ACDV 1.0, iccvid.dll, Indeo video 5.10, ir32_32.dll, ir41_32.ax, iyuv_32.dll, Microsoft Windows Media Video 9 VCM, msh261, msh263, msvidc32.dll, msyuv.dll, tsbyuv.dll. Håber nogen kan hjælpe da jeg har betalt en del for de WMV film. På forhån tak.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. juni 2007 - 21:03 #1
prøv om du kan se dem med VLC-Player.?
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Avatar billede screem_brille Novice
14. juni 2007 - 21:12 #2
er jo prøvet.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. juni 2007 - 21:28 #3
du har ret..
-
Men er der installeret divx, quicktime og/el realplayer på pcén..`
Hvis ikke er det måske værd og prøve.??
Avatar billede daffytheduck Nybegynder
15. juni 2007 - 09:01 #4
Jeg har haft både Divx Xvid Quicktime og realplayer instaleret, hjalp ikke, kan jeg fjerne ovennævnte codecs og bare beholde WMV9..?
Avatar billede screem_brille Novice
15. juni 2007 - 09:12 #5
ja under tilføj fjern programmer, fjerner du alt hvad du måtte have af codec pakker og lignende
Avatar billede daffytheduck Nybegynder
15. juni 2007 - 10:53 #6
Det er nu afprøvet dog stadig uden held... ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. juni 2007 - 10:59 #7
hmm mystisk, er de film med DRM ? (kræver de licens ?)
Avatar billede daffytheduck Nybegynder
15. juni 2007 - 11:13 #8
Nej de kræver ikke licens..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. juni 2007 - 20:22 #9
nå, men sb følger vel op spm´let, han er jo verdensmester..han ved alt.!

hopper a´..O)
Avatar billede screem_brille Novice
15. juni 2007 - 20:36 #10
har du prøvet eller kan prøve at afspille dem på en anden computer, for nu g-spot siger det ikke kender codec´t tyder det på at filerne ikke er som de skal være.

-bartfreak godt at se du kan deltage med mudderkast, meget modent af dig.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. juni 2007 - 20:52 #11
undskyld sb.!
-
Men du har ødelagt sitet.!
Avatar billede daffytheduck Nybegynder
16. juni 2007 - 13:40 #12
Hej SB, jeg har lagt filerne på en ekstern og prøvet men også det dog uden held, har kontaktet sitet hvor jeg har downloaded filerne de siger de ikke har hørt om problemet før og at der ikke er fejl på filerne..
Avatar billede screem_brille Novice
16. juni 2007 - 14:00 #13
det virker meget underligt, især at de siger der ikke er fejl i filerne, det kan de jo ikke vide (en fil kan godt blive korrupt under download), der er ikke en af filerne der er forholsvis lille ? (10-50MB maks) (det ville være lidt nemmere hvis man havde en af filerne "imellem" hænderne
Avatar billede daffytheduck Nybegynder
17. juni 2007 - 16:18 #14
Hej igen, desværre er filerne alle på næsten 1 Gb, jeg sender dig lige en mail på din hotmail.
Avatar billede screem_brille Novice
17. juni 2007 - 16:29 #15
ok
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:52 #16
er du kommet videre ?
Avatar billede daffytheduck Nybegynder
26. juni 2007 - 16:18 #17
Hej screem brille, nej jeg sente dig en mail men du svarede ikke..?