Avatar billede philipn Nybegynder
14. juni 2007 - 18:50 Der er 17 kommentarer

Kun 10 RSS Feeds?

Hejsa,

Jeg har en blog med RSS feature - dog kan jeg max se 10/10 feeds hvilket er en lille del af det totale antal indlæg. Er det på en eller anden vis muligt, at ændre på dette tal?
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juni 2007 - 19:46 #1
Ja!
Avatar billede philipn Nybegynder
14. juni 2007 - 20:03 #2
ja, hvordan :)?
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juni 2007 - 20:07 #3
Ved at ændre 10 til taller du ønsker!

Helt seriøst.
Læs lige dit spørgsmål og svar på det, hvis ikke du har adgang til din side, noget kode eller lign... :o)
Avatar billede philipn Nybegynder
14. juni 2007 - 20:25 #4
Undskyld, jeg spørger dig i ren uvidenhed. Mit spørgsmål - som der er ganske korrekt formuleret ud fra min viden om RSS Feeds - går på at jeg gerne vil have mulighed for at se mere end 10 RSS Feeds.

Har du intet konkret svar på det - så forstår jeg ikke hvorfor du spilder tid på at skrive ord der ikke hjælper mig et skridt videre.

Philip.
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juni 2007 - 20:39 #5
Er det PHP relateret?
Avatar billede philipn Nybegynder
14. juni 2007 - 20:42 #6
Ja det er PHP relateret.
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juni 2007 - 20:53 #7
Ok, var det ikke en ide at vise noget kode så?
Avatar billede philipn Nybegynder
14. juni 2007 - 21:38 #8
Faktisk er jeg blevet lidt i tvivl om vi snakker PHP eller ASP.

Det er en standard blog fra one.com.

Vil egentlig bare vide om det er en database fil eller en xml fil eller whatever der skal rettes i?
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juni 2007 - 21:54 #9
Har du et link til det?
Standard blog fra one.com?
Jeg har ikke webhotel eller kender deres blog, så lidt mere info.
Du må virkelig undskylde, men du er virkelig dårlig til at udtrykke hvad fanden det er du vil have lavet.
Avatar billede philipn Nybegynder
14. juni 2007 - 21:58 #10
Jeg skærer ud i pap:

- Jeg har en prekodet blog på one.com webhotel.
- I denne blog er der en RSS feature
- Jeg har nu omkring 23 indlæg/artikler i denne blog hvoraf kun 10 kan vises som RSS.

Mit spørgsmål går derfor på: Kan - jeg - få - lov - til - at - ændre - dette - antal - til - 100 for eksempel ? Så jeg i mit eksterne program "RSS READER" kan læse 100 headlines fra min blog og ikke kun 10 headlines.
Avatar billede dkfire Nybegynder
14. juni 2007 - 22:01 #11
Det bedste svar får du af one.com, da det er dem som sikkert har lavet systemet.

En anden ting, husk at stille dit spørgsmål så detajleret som muligt. Ellers har vi ingen chance for at hjælpe dig. Det fremgår jo slet ikke af dit spørgsmål at det drejer sig om en blog som one.com har lavet.
Der er nok ingen andre end one.com som kan svare dig på hvor henne du skal ændre noget, da du ikke viser noget kode eller lignede.

Igen prøv at spørge one.com, dem som har lavet det.
Eller bliver du nød til at komme med noget kode vi kan se.
Avatar billede dkfire Nybegynder
14. juni 2007 - 22:11 #12
Men du kan sikkert ikke få lov til at ændre noget i deres kode.
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juni 2007 - 22:18 #13
dkfire: Tak, jeg troede bare det var mig som var dårlig til at læse mellem linierne! :o)
Avatar billede dkfire Nybegynder
14. juni 2007 - 22:26 #14
lakobdo: det er helt sikkert ikke sidste gang din læsning svigter ;-)
Avatar billede dkfire Nybegynder
14. juni 2007 - 22:27 #15
jakobdo skulle der vist have stået :-)
Avatar billede dkfire Nybegynder
14. juni 2007 - 23:06 #16
Hvad er egentlig en standart blog ???
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. juni 2007 - 06:35 #17
philipn: Har du et link til din RSS feed?
Det kan jo være selve RSS-feedet har alle 23 artikler, men din eksterne RSS-reader kun henter 10.
Det kan også være dit RSS-feed som kun levere 10 stk.
Men prøv at kontakt One.com som dkfire er inde på ja.

Og du må ikke tage dette personligt, men jeg kan ikke lade vær.

Kan du svare mig på hvad jeg gør galt her:

Jeg har noget kode, som udskriver 42, men når jeg udregner det på min lommeregner, så bliver det 30, kan du se feljen?