Avatar billede vodkaboii Nybegynder
14. juni 2007 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Exec - Hvor skal programmet ligge??

Hej EXP.

Jeg sidder og kan ikke få et downloaded program til at fungere på min php side. Jeg har downloaded pdftk.exe, denne vil jeg meget gerne køre via php, så jeg kan få div. pdf-dokumenter smeltet sammen automatisk.

sådan gøres i cmd.exe
pdftk 1.pdf 2.pdf cat output combined.pdf

Dette skal så gøres med php, dog har jeg ikke kunne få php til at bruge exec på exe filen ?? min nuværende kode ser således ud:
exec("pdftk 1.pdf 2.pdf cat output combined.pdf", $output, $return);
ingen af disse to variabler indeholder noget.

PHP kører IKKE safe mode.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
14. juni 2007 - 16:39 #1
Jeg mener du kan bruge fopen() til at køre og aflæse programmets output, ligesom hvis du skulle læse kilden fra f.eks. en TXT-fil
Avatar billede vodkaboii Nybegynder
14. juni 2007 - 16:59 #2
Det lyder spændende.. udnersøger lige sagen...
Avatar billede showsource Seniormester
15. juni 2007 - 00:09 #3
Du kan lave en bat fil, og så køre exec på den.
Avatar billede vodkaboii Nybegynder
15. juni 2007 - 09:50 #4
Problemet er løst... DUMME FEJL! Windows app på en linux server :)
Avatar billede showsource Seniormester
16. juni 2007 - 13:42 #5
:O)