Avatar billede rane Nybegynder
14. juni 2007 - 10:38 Der er 1 løsning

Liste filer/mapper som treeview

Jeg har ledt og ledt og ledt, men har ikke fundet noget der kan opfylde mit forholdsvist simple behov som er:

1. Liste filer (helst billede-filer kun) samt undermapper ud fra en given root-mappe
2. Sortere så alle mapper bliver placeret øverst i alfabetisk rækkefølge
3. Alle undermapper skal have et plus/minus ikon når de bliver åbnet og lukket (man skal også kunne klikke på mappe teksten)
4. Den skal faktisk være Stifinder-lignende, så det dur nok ikke at den reloader siden hver gang man åbner/lukker en mappe
5. Der skal linkes direkte til alle billedefiler
6. Denne simple (?) treeview funktion skal kunne placeres hvor som helst på sitet (dvs. i en div eller table)

Indtil videre har jeg kun kunne finde funktioner der lister filer og mapper, men oftest er der her tale om directory browsing som fylder hele skærmen og loader en ny side hver hvert klik.

Punkt 3+4 adskiller sig nok væsentligt her.

Hvodden får jeg kringlet denne treeview funktion?
Avatar billede rane Nybegynder
20. juli 2007 - 13:10 #1
:)