Avatar billede wakko Nybegynder
13. juni 2007 - 21:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

SQL Express og ASP.NET host

Hejsa

Er der nogle der kender et sted hvor man kan få SQL express og ASP.NET hosting??

Har selv kigget lidt rundt, og mit bedste bud var danhost der skrev flg:

Hej Kristian

Hvis du normalt kan det på en iis6 server så burde du også kunne på vores, men
det er aldrig blevet testet.

Med venlig hilsen

Kim Andersen
Danhost

-Det blev jeg ikke meget klogere på!

Hvad bruger i ? Kender i nogle gode?

Det må gerne være til en god pris :)
Avatar billede kalp Novice
13. juni 2007 - 21:54 #1
jeg har hos www.surftown.dk
Avatar billede kalp Novice
13. juni 2007 - 21:54 #2
ps. Kim Andersen lyder sgu da som en ekspert på området hehehe:)
Avatar billede wakko Nybegynder
13. juni 2007 - 22:00 #3
Hej! :)

Tak for svaret!

Ja, det må man sige :D :D

Virker Sql Express også på surftown!? Dem har vi nemlig i forvejen, men desværre ikke koderne - de kan dog skaffes ..

Det er til en frivillig forening, så det ville være fint med et billigt webhotel, som f.eks. surftown :)

/Kristian
Avatar billede kalp Novice
13. juni 2007 - 22:12 #4
ja det vil jeg tro at det gør.. men hvis ikke så kan har de altså sql server installeret så det er bare en connectionstring der skal rettes:)
Avatar billede wakko Nybegynder
13. juni 2007 - 22:14 #5
Ok, tusind tak ;) Jeg havde ellers opgivet dem - jeg prøver lige at tage kontakt til dem.

Jeg lader lige spørgsmålet stå til imorgen, men smid endeligt et svar, så kan du evt. få det hele, eller dele med andre der kan finde tilsvarende ;)

MVh
Kristian
Avatar billede kalp Novice
13. juni 2007 - 22:16 #6
ingen grund til at opgive dem:) hotellet koster 39kr om måneden:)

jeg købte det og et .com domæne.. betalte med dankort og så var alt oppe på ca. 10 min
Avatar billede wakko Nybegynder
16. juni 2007 - 12:29 #7
Tusind tak :)
Avatar billede wakko Nybegynder
16. juni 2007 - 12:31 #8
er der ander der har problemer med at acceptere et svar lige nu???

Synes ikke jeg kan få det til at virke :S
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2007 - 17:48 #9
Du skal markere mit navn helt nede i venstre hjørne ( i den lille boks )
først herefter skal du trykke på accepter svar:)
Avatar billede wakko Nybegynder
16. juni 2007 - 18:19 #10
ahh, troede det var sådanne en boks man skrev i XD
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2007 - 18:28 #11
du har desværre ikke ramt rigtigt endnu:) prøv selv at lægge et svar også så står dit navn i samme boks som jeg taler om..

bare husk kun at klikke på mit navn før du trykker på accepter svar:=)
Avatar billede wakko Nybegynder
16. juni 2007 - 21:52 #12
hehe, kom til at trykke send istedet for accepter, da jeg gerne ville have meddelsen med XD XD