Avatar billede camboy.dk Nybegynder
03. juni 2001 - 15:48 Der er 23 kommentarer og
8 løsninger

Camboy.dk - Hvad syntes du ?

Jeg har siden oktober sidste år, haft 4 webcam kørende 24 timer i døgnet. Det er giver mere end 100.000 besøgende.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre din mening om
http://www.Camboy.dk

1. Hvad syntes du om idéen ?
2. Hvad syntes du om siden design ? Er det positivt er den ikke ligner alle andre sider ?
3. Hvad syntes du om hastigheden, på mine webcams ?
4. På en skala fra 0 til 10 hvad vil du give med side samelignet med andre webcam sider ?
5. Kender du webcam sider der er bedre end min ? (ikke porno eller betalings sider)
6. Kendte du siden i forvejen ?

Alle der svare på alle 6 spørgsmål for point.
Avatar billede kapla Nybegynder
03. juni 2001 - 15:49 #1
6. Så den i bigbrother
Avatar billede dna Nybegynder
03. juni 2001 - 15:55 #2
Lige lidt off topic:

\"Hjælp med at gøre denne side gratis.\" <<<-- Hvad er det for noget at skrive. Tror du folk gad at betale, hvis du begyndte at tage penge for det ?! Så hvis du satte betaling på, så mistede du jo nok alle dine besøgende..

dna
Avatar billede prodic Mester
03. juni 2001 - 15:56 #3
Du kunne starte med at fjerne de Exit Pop-Ups...
Avatar billede qzar Nybegynder
03. juni 2001 - 15:59 #4
Du kunne sætte prikken over i´et hvis du låste dig selv inde *G*

-Jonas
Avatar billede bbs Nybegynder
03. juni 2001 - 15:59 #5
1)
Sjov idé, men der er jo ikke noget vildt spændende at se på! Det ville være federe, hvis du fik en stripper til at strippe hver time foran et af WebCams\'ne!

2)
Designet er lidt kedeligt, du kunne godt gøre lidt mere ud af det. Bare et federe banner ville gøre underværker ;)

3)
Det er en OK hastighed, det er ikke BigBrother stil, men det er sq bedre end diverse SexCams rundt på nettet!

4)
Jeg vil gi\' din side:
8 @ 10
Jeg vurderer det udfra at ha\' set BigBrother.dk, hvilket jo kører næsten ligesom TV (med StofaNet), og alle de porno sites med Webcams jeg har set.

5) BigBrother.dk

6) Der var vidst noget om det i BigBrother

Ja, jeg så meget BigBrother
Ja, jeg har været inde på diverse Pornosites. Her i blandt kan nævnes: www.solsex.dk (De har også Webcams)
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
03. juni 2001 - 15:59 #6
Dna:
Det tror jeg skam ikke... Hvis det feks kostede 1 kr om dagen, vil jeg ikke miste alle mine besøgende. Jeg har rigtig mange besøgende der kommer hver dag. Så jeg vil snilt kunne finde 50 personer der gad at betale 1 kr om dagen. Så derfor er det vel ok at jeg skriver, at man skal klikke på mine banner ??? Ellers havede jeg ikke penge til alle de webcams.
Avatar billede sukos Juniormester
03. juni 2001 - 16:00 #7
1. Ideen er ikke ny, men noget af det fede ved nettet er netop åbenheden.
2.Ligner da meget godt så mange andre sider? De der striber på baggrunden er jo \"hit\" lige for tiden, f.eks.
Kan ikke li\' din sammensætning af blå og rød på gul baggrund. Og teksten må du gerne gøre lidt ved.
3. Sidder med 512Kb ADSL og det kom på 3-4 sek. Men det tager sikkert noget tid med et analog modem på 33.6!
4. Har ikke kikket på nogen.
5. Næ
6. Næ
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
03. juni 2001 - 16:01 #8
prodic:
Exit popup ???? Hvad taler du om ? Dem er der da ikke nogle af
Avatar billede xzxzx Nybegynder
03. juni 2001 - 16:03 #9
1. Jaaa... Lit Alla Big Brother!
2. Den kan jeg straks ikke lide, 7@13!
3. Nu er det jo ikke sådan at jeg ligger at tester hastigheder på webcams hver dag, men OK!
4. 9.
6. Nej faktisk ikke!
6. Ja, den der med at styre et Webcam er sjovt, men hvad nu hvsi der er 2 som vil styre samtidig?

Avatar billede camboy.dk Nybegynder
03. juni 2001 - 16:06 #10
Ok, jeg kan forstå at jeg skal arbejde lidt på mit web design. Det vil jeg så gøre ;-)

Der er ikke noget hokus pokus i det hvis to prøver at styre samidig.
Avatar billede prodic Mester
03. juni 2001 - 16:08 #11
Camboy.dk->hmm hvor faen kom den så fra. Beklager hvis den ikke kom fra din side.
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
03. juni 2001 - 16:11 #12
Prodic:
Det ved jeg ikke, hvad var der reklame for ??? Jeg håber da ikke at der er nogle pop ups..
Avatar billede prodic Mester
03. juni 2001 - 16:14 #13
Det var noget som normalt bliver betegnet som XXX.
Men det kommer nok ikke fra din side, ihvertfald kan jeg ikke fremprovokere \"fejlen\" igen.
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juni 2001 - 16:33 #14
Så mens folk tror at de sidder og overvåger dig er det i virkeligheden omvendt, du overvåger dem (HumanClick).
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
03. juni 2001 - 16:39 #15
Ja, jeg bruger HumanClick.. Så kan jeg se om der er nogle der glor på mig, eller om der er nogle i chatten. Jeg kan også chatte med mine besøgende via HumanClick, hvis jeg har lyst til det. Et dejligt lille program.. HumanClick overvåger vel ikke mere en ens log fil ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juni 2001 - 16:41 #16
1. Sjov nok, men bliver lidt kedelig i længden.
2. Sidens design er ikke specielt interessant - lidt kedelig.
3. Fin hastighed (384/128)
4. Kender ikke andre. Udover BigBrother og Baren - og de er jo ikke lige til at konkurrere med.
5. BigBrother
6. Ja, min far har siddet og kigget på den før (da han ledte efter sider ligesom BigBrother)

Det er godt nok nogle enorme webcam\'s du holder dig - hvordan har du lavet det ude i have? Lang forlængerledning....
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juni 2001 - 16:42 #17
\"overvåger vel ikke mere en ens log fil ?\"
- Det sjove er jo at kunne følge dem realtime, så man kan se hvad de laver.
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
03. juni 2001 - 16:45 #18
Tommyf:
Jeg bruger et ganske alm. cat5 kabel til alle mine webcams. Dvs at de uden problemer kan være op til 100 - 130 meter... Så det er sku smart ;-)
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
03. juni 2001 - 16:47 #19
Mange af jer skriver i ikke kender andre webcams en BigBrother... Prøv lige at kigge på min links liste. Der er over 20 webcams der er online 24/7
Avatar billede plexx Nybegynder
03. juni 2001 - 23:22 #20
1. Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge det til med det er da meget smart at dine venner og familie kan se hvordan dig og din fugl her det. :-)

2. Det er mogle pæne farver du har valgt og beggrunds striberne ser også meget pæne ud det er dog noget forvirende med alle de bannere. Det er godt at din Tag Wall passer ind i dit design det gør nemlig sjældent.

3. Hastigheden på dine webcams er utrolig god jeg har ikke set så hurgtige webcams før.

4. 8/10

5. Nej.

6. Nej.
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
03. juni 2001 - 23:25 #21
1. Hvad syntes du om idéen ?
-exhibitionisme er en gammel sag....

2. Hvad syntes du om siden design ? Er det positivt er den ikke ligner alle andre sider ?
-øhhhh, det synes jeg nu den gør!

3. Hvad syntes du om hastigheden, på mine webcams ?
-helt i top!

4. På en skala fra 0 til 10 hvad vil du give med side samelignet med andre webcam sider ?
-kender ikke rigtig nogen...

5. Kender du webcam sider der er bedre end min ? (ikke porno eller betalings sider)
www.moanygit.com -men den er under \"redevelopment\" og smider folk over på hans cv site...

6. Kendte du siden i forvejen ?
-nej.
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
04. juni 2001 - 01:46 #22
Lige inden jeg lukker dette spg.:
sukos og dr_gamma skriver at min side ligner andre sider... Kan i ikke lige sende nogle links til sider der ligner Camboy.dk ???
Avatar billede microtec Nybegynder
04. juni 2001 - 01:55 #23
1. Det siger mig intet.
2. Designet er ok. Det er positivt at det er simpelt. Kunne godt være bedre, men er ok.
3. Hastigheden er god. Bedre end andre jeg har set.
4. 8
5. Nej
6. Nej
Avatar billede padde Nybegynder
04. juni 2001 - 02:04 #24
1 - Skræmmende (men det synes jeg alle de der cams er ... inkl paddecammet :)
2 - Det synes jeg ikke er godt
3 - Fin
4 - ?
5 - nej, men jeg kender heller ikke så mange...
6 - nej
Avatar billede sand Nybegynder
04. juni 2001 - 22:51 #25
1. Jeg syntes det er halv skræmmende men også vildt modigt at der er nogen der er nogen der tør \"udstille\" sig selv på nettet!

2. Lad være med at bruge \'Times New Roman\', til skrifttype, men prøv istedet \'Verdana\', strørrelse 1 eller 2! Den der skriggule farve er måske ik` så pæn! :-)

3. Rigtig god, også i forhold til andre sider med webcam!

4. 9@13, fordi du lige mangler at få sat dit design helt på plads, men en rigtig fed idé, er at man kan navigere et af dine webcams!

5. Jeg har kun set et par stykker udover din, og jeg må nok sige at din er den bedste :-)

6. Ja, jeg har været inde på den 2-3 gange :-)

Avatar billede sand Nybegynder
04. juni 2001 - 22:52 #26
Damn laver altid den fejl :-)
Dette er et svar!!!!
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
05. juni 2001 - 00:28 #27
>>camboy
... Kan i ikke lige sende nogle links til sider der ligner Camboy.dk ???

nope...jeg bookmarker ikke designs jeg ikke kan lide!!!!
-men kombinationen af bleggul med røde og blå giffede txt pics er vitterlig ikke speciel unik, dog var det brugt en del da det visuelle net startede...-kombinationen ses mest på frontpage generede personlige hjemmesider. -og dette er ikke decideret negativt ment!
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
05. juni 2001 - 00:44 #28
nåååååh, man tager tingende personligt.....
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
05. juni 2001 - 00:47 #29
Nej det gør jeg skam ikke, men jeg kunne ikke bruge det svar du gav til noget som helst:
\"nope...jeg bookmarker ikke designs jeg ikke kan lide!!!!\"
Hvad skal jeg dog bruge det svar til ???
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
05. juni 2001 - 00:48 #30
-det var en kommentar!
Avatar billede sand Nybegynder
05. juni 2001 - 18:58 #31
tak tak