Avatar billede kurdo Novice
12. juni 2007 - 19:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mac 3d vindue?

hej experter, jeg har lige fået mit mac, men jeg mangler en ting, hvordan få jeg detd er 3d vinduer frem? i ved, det hvor man drejer vinduerne rundt osv, det kan jeg simpelthen ikke finde, kan i hjælpe? :)
Avatar billede egonspock Seniormester
12. juni 2007 - 19:09 #1
hmm, mon du mener denne screensaver: http://www.objective-cocoa.org/fenetresvolantes ?
Eller blot Exposé, som i F9, F10 og F11, selvom det ikke har meget med at dreje vinduer rundt.
Avatar billede kurdo Novice
12. juni 2007 - 19:16 #2
nej, jeg mener det hvor man fx trykke alt + apple + pil til venstre eller højre også skommer et ny vindue frem, man dele pc op i 4 vinduer? ikke en screensaver,
Avatar billede macintosse Nybegynder
12. juni 2007 - 19:51 #4
kan det tænkes det er dette du søger ?

http://www.yousoftware.com/desktops/desktops.php
Avatar billede kurdo Novice
12. juni 2007 - 20:03 #5
ja, noget lign, men gratis, en ven har det på skolen, men jeg kan bare ikke vente til at ses med haam, hehe, jeg er meget utolmodig, ;D
Avatar billede egonspock Seniormester
12. juni 2007 - 21:45 #6
Jeg tror at du blander to ting sammen. Det du viser i billedet er "hurtig skift af bruger" som giver dig mulighed for at flere brugere kan køre samtidigt i OSX. Det kan du slå til i systemindstillinger under konti->log ind.
Det du vistnok ønsker er virtuelle skriveborde netop som linket fra macintosse kan give dig til en håndfuld penge eller dette link kan give dig gratis: http://virtuedesktops.info/ Det skal med at kvaliteten efter sigende halter noget efter, men i dette tilfælde får man hvad man betaler for ;-)
Endelig skal det med at denne feature kommer i Leoparden, OS X 10.5 til oktober under navnet Spaces:
http://www.apple.com/macosx/leopard/features/spaces.html
Avatar billede egonspock Seniormester
12. juni 2007 - 21:46 #7
"for en håndfuld penge"
Avatar billede kurdo Novice
13. juni 2007 - 15:33 #8
tak for hjælpen, det var den der virtue jeg mente, ;D