Avatar billede jonaskn Nybegynder
03. juni 2001 - 15:39 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Er der virkelig ingen der...?

er der ingen der lige vil give mig en røvfuld for min hå:
www.friserverplads.dk/klatten
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
03. juni 2001 - 15:43 #1
http://www.eksperten.dk/spm/78269

indholdsmæssigt har du intet nyt på det site som ville kunne trække nye brugere til! hvis man ser på tidligere spørgsmål her på eksperten om site-vurdering (som dit spørgsmål vist hører under) er det de samme ting der går igen og ogen! chat, community, links, sjov, nyheder osv. osv. Gudskelov har du dog ikke nogen ringetoner på dine sider (endnu).
designmæssigt ser det meget nydeligt ud selvom der heller ikke er noget nyt i dets udformning. En typisk 4-kantet kasse med banner-logo for oven, menuer og login felt. Du bruger pæne og læsevenlige farver og font :)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
03. juni 2001 - 16:04 #2
der må da være nogen flere?
kim: tak, jeg skal nok lade være med at putte ringetoner på :-)
Du skal nok få pointene hvis der ikke r flere der svare.
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. juni 2001 - 16:11 #3
Det er kedeligt... der er ikke noget indhold... ensformigt design... sammenklemte tables... sørg for at få noget mere luft i dit design...

så jo der var andre der ville kommentere...

/TjaZ :)
Avatar billede caroc Praktikant
03. juni 2001 - 16:15 #4
jeg kan rigtig godt li designet :-)
Men det er nu ikke svært at se hvor du har fået designideen fra.. (friserverplads.dk)

Nå men alt i alt en helt okay side, men som kim også siger.. intet nyskabende.

Så læg hovedet i blød og find ud af et eller andet som ingen sider har og som kunne tiltrække brugere

Niclas
Avatar billede lch Nybegynder
03. juni 2001 - 16:17 #5
Jeg kan godt lide dit farvevalg, men jeg giver tjaz ret i de alt for sammenklemte tables. Synes også det er svært at læse dine overskrifter med de prikker du har før/efter (du bruger jo i forvejen en møsnstret baggrund).......:-)

mvh Liz
Avatar billede lch Nybegynder
03. juni 2001 - 16:18 #6
møsnsret=mønstret

:-)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
03. juni 2001 - 16:22 #7
Det med at det ligner friserverplads.dk der skal der lige siges at han har hjulpet mig med at få den til at se sådan ud, det vil sige at det faktisk er ham der har fået min til at ligne hans lidt :-D
Avatar billede ralphitz Nybegynder
03. juni 2001 - 16:53 #8
en lille detalje: menuen bliver ikke ved med at være foldet ud når man vælger et punkt der ikke ligger i top niveauet ..
Avatar billede jonaskn Nybegynder
03. juni 2001 - 17:28 #9
ralphhitz:
er det godt eller dårligt det du siger?
Avatar billede jonaskn Nybegynder
03. juni 2001 - 17:30 #10
det er lidt svært at dele 60 med 5...så....
Avatar billede lch Nybegynder
03. juni 2001 - 17:48 #11
Takker.......:-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
03. juni 2001 - 18:00 #12
tak for points :)
Avatar billede ralphitz Nybegynder
03. juni 2001 - 20:58 #13
jeg synes det er dårligt ..
Avatar billede ralphitz Nybegynder
03. juni 2001 - 20:58 #14
og tak for points for resten ..