Avatar billede sofuz Nybegynder
12. juni 2007 - 13:28 Der er 14 kommentarer

Hvordan gør man dette?

Hej! Jeg vil gerne vide hvad for nogle taster man skal trykke for at få dette frem i Vista? http://www.thoosje.com/Images/Windows-vista5270flip.jpg

Det ser jo lidet cool ud... :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2007 - 13:31 #1
win tast (den med flaget)+ tab
Avatar billede sofuz Nybegynder
12. juni 2007 - 13:34 #2
Nu arbejder jeg på en bærbar, der ikke har sådan en en windows tast. Er der en anden tast man kan trykke på så?
12. juni 2007 - 14:21 #3
... alle seriøse bærbare har da sådan en tast ?!?
Avatar billede sofuz Nybegynder
12. juni 2007 - 14:26 #4
Nixen ikke en IBM R51'er
12. juni 2007 - 15:23 #5
Hmmm...

[Ctrl][ESC] - plejer at virke på samme måde med [WindowsTasten] ...
Avatar billede sofuz Nybegynder
12. juni 2007 - 15:34 #6
Nej det virker heller ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2007 - 20:38 #7
Desværre - du må undvære 3D flip.
Det er også derfor modellen ikke fåes med Vista præinstalleret...
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2007 - 20:38 #8
og det var et svar
Avatar billede nottelmann Novice
13. juni 2007 - 10:27 #9
Tryk på ikonet (proceslinie) og skift med pilene.
Avatar billede nottelmann Novice
13. juni 2007 - 10:43 #10
Skrivebordsikonet "Vis desktop"
Avatar billede venturer Nybegynder
13. juni 2007 - 11:03 #11
nottelmann: Det er bare genvejen til desktop. Det er "Skift mellem vinduer" han skal klikke på :)

Dén knap ligger også i quick launch linien.
Du kan så højreklikke og vælge egenskabare for denne lille knap og her angive din egen genvejs tastekombination hvis du ønsker.

Husk at din maskine skal understøtte Aero interfacet (gennemsigtige kanter og sådan), ellers får du bare en alm bjælke op som du kender med "ALT+TAB".
Avatar billede sofuz Nybegynder
13. juni 2007 - 13:41 #12
Det jeg vil gøre er ikke at jeg vil vise skrivebordet.. det jeg vil er at skifte imellem alle vinduerne ligesom på billedet.. hvordan gør jeg det?
Avatar billede venturer Nybegynder
13. juni 2007 - 21:00 #13
Det jeg forsøgte at sige var:
Klik på knap nummer to til højre for den store "start" knap.
http://www.sneath.org/tim/quicklaunch.png
Avatar billede cbedb Mester
16. juni 2007 - 11:35 #14
Jeg har en knap på proceslinien den er blå med 3 mindre vinduer og hedde windows svitcher