Avatar billede mjayg Nybegynder
12. juni 2007 - 08:15 Der er 7 kommentarer

Billede i DB

Hej eksperter.. jeg har 2 billeder i min DB. det ene er et lille og det andet er stort. det lille billede bliver vist sammen med en nyhed og det jeg gerne vil have den til er at vise det store billede i et externt tilpasset vindue ved klik på det lille.. håber nogen kan hjælpe. mange tak
Avatar billede j4k0b Nybegynder
12. juni 2007 - 10:07 #1
Hvad lyder dit spørgsmål på helt konkret?
Avatar billede mjayg Nybegynder
12. juni 2007 - 10:11 #2
At jeg har 2 billeder i min database.. det endnu billede er echo'et. og når man klikker på det billede skal den vise det andet billede. som er et stort.
Avatar billede mjayg Nybegynder
12. juni 2007 - 10:11 #3
endnu = ene
Avatar billede mjayg Nybegynder
12. juni 2007 - 10:12 #4
og gerne som "popup" hvis du forstår
Avatar billede mjayg Nybegynder
12. juni 2007 - 10:15 #5
Så det skal vel være noget lign. at den viser det store billede hvor ID = med det billede men har trykket på.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
12. juni 2007 - 10:23 #6
jeg forstår stadig ikke helt dit problem?

Ønsker du javascript koden til at lave en popup?
Avatar billede mjayg Nybegynder
12. juni 2007 - 10:26 #7
Ikke nødvendigvis.

Jeg kan bare ik udetænke hvordan jeg skal gøre at når jeg klikker på et billede viser den et billede fra databasen ?. det skal jo bare fungere som en nyhed med et billede hvor man kan se billedet i stor version. derfor er der både en lille og stor version af billedet i databasen :)