Avatar billede oliver-4130 Nybegynder
11. juni 2007 - 21:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Smidt af nettet

Jeg er en meget aktiv bruger af chatsitet Habbo Hotel, hvor jeg hurtigt kan få brugt en masse timer. Nu er problemet bare det, at når jeg f.eks. spiller SnowStorm, BattleBall(det er spil) eller hører musik fra Traxmaskinen derinde, så bliver jeg smidt af mit internet. Min computer lukker ALLE åbne programmer.

Jeg har taget to billeder af de bokse, der kommer frem. Det første ser sådan her ud: http://i14.tinypic.com/53fgqk9.png og det andet sådan her: http://i11.tinypic.com/4r8cdqg.png.

Så er spørgsmålet bare. Hvordan kan det være, at det kommer op med fejl, lige efter jeg f.eks. går ind i rummet med Trax maskinen? Kan det være, fordi jeg kører med en uægte version af Windows, det bliver ordnet snart, eller er det noget helt andet? :-)
Avatar billede oliver-4130 Nybegynder
11. juni 2007 - 22:04 #1
Det skal lige siges, at jeg har prøvet det med forskellige browser. FireFox og Internet Explore har jeg prøvet, men det er det samme...
Avatar billede screem_brille Novice
11. juni 2007 - 22:23 #2
virker det i fejlsikret tilstand ? har du prøvet at tømme DNS cachen ? (i en command prompt skriver du ipconfig /flushdns ) hvilke DNS servere bruger du ? (kan ved at skrive følgende i en command prompt ipconfig /all )
Avatar billede oliver-4130 Nybegynder
12. juni 2007 - 15:39 #3
Jeg har gjort det, som du sagde, men når jeg går ind i et rum, hvot den Trax maskine er, så kan jeg kun høre lyden i to sekunder, kommer den op med boks et. Herefter bliver alle mine programmer lukket ned.
Avatar billede oliver-4130 Nybegynder
05. juni 2008 - 12:39 #4
Jeg har intet svar fundet på mit problem andre steder på nettet, og det lader til, at det ikke vil kunne løses på lige netop min computer...

Jeg vælger derfor at lukke emnet igen :)