Avatar billede olgaownz Nybegynder
11. juni 2007 - 21:01 Der er 4 kommentarer

Word - Lokal kopi når ikke perm drev. hastesag

I word's funktioner gem, er der en funktion der hedder "opret lokal kopi af filer gemt på netværks- eller ikke permanente drev" jeg har selølgelig glemt at gemme mine filer på selve min computer.. og har smidt min usb stick væk.. mit sprøgsmål er nu.. hvor er det så lige at word ligger den kopi ?

- by the way, jeg skal aflevere imorgen :( så vil gerne have et svar hurtigt :)
Avatar billede vodkaboii Nybegynder
11. juni 2007 - 21:22 #1
har du ikke mulighed for at søge på alle nyoprettede filer i det tidsrum du har trykket gem på ? Via windows søg funktionen ?
Avatar billede olgaownz Nybegynder
11. juni 2007 - 21:47 #2
jo.. men den finder ikke noget.. er nødt til at få at vide hvad den præsise placering for det er !!
Avatar billede vodkaboii Nybegynder
11. juni 2007 - 22:00 #3
Jeg kan sagtens i windows XP, du kan sætte søgekriterer jo ? Har bare sat den til at den sidst er ændret inden for sidste uge og typen er worddokuemnt og den skal søge i alle lokale drev, samt alle subfolders :) Det må da finde ALLE word docs
Avatar billede jkrons Professor
11. juni 2007 - 23:06 #4
Jeg er bange for, at den lokale kopi ikke findes. I følge hjælpen gemmes den kun midlertidigt, hvis det IKKE er muligt at gemme på det eksterne drev, mens du arbejder. Som alle andre midlertidige filer slettes den formodentlig, når du afslutter Word.

Fra hjælp:

"Opret lokal kopi af filer gemt på netværks- eller ikke-permanente drev  Gemmer midlertidigt en lokal kopi af den fil, du gemmer på et netværksdrev eller ikke-permanent drev. Når du gemmer den lokale kopi, bliver dine ændringer automatisk gemt i den originale kopi. Hvis den originale fil ikke er til rådighed, bliver du spurgt, om du vil gemme filen et andet sted for at undgå datatab."