Avatar billede delpart Nybegynder
03. juni 2001 - 14:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fælles opstartsside i IE5

Er der nogle af jer der ved hordan man lettest får brugerne til at få den samme fælles opstatsside (Intranet-side) i Internet Explore 5 !
Vi bruger Active Directory, så måske skulle man bruge en Policy, hvordan ????
Har I nogle gode idéer ???
Det er noget der haster !!!! :-))
Avatar billede delpart Nybegynder
03. juni 2001 - 14:29 #2
Beklager kapla0, men liket fra download.com til www.ackpacket.com
firker IKKE !!! Har du selv programmet, eller er der andre steder man kan finde det ?????
Avatar billede webwally Nybegynder
03. juni 2001 - 14:48 #3
Okay hvis I alle sætter startsiden til den samme HTML-fil på en harddisk, og så laver HTML-filen til side der automatisk går hen til den startside i gerne vil have alle computerne til at gå hen til.
Avatar billede delpart Nybegynder
03. juni 2001 - 23:47 #4
Til WebWally
Problemet ligger i at det er tale om omkring 200 PC\'er, og det er ikke så sjovt at rende rundt til dem alle og bede dem om at sætte deres startside til http://intranet eller lignende !!
Der må da være en nemmere måde at løse dette på vha. feks. Active Directory !?!?!?